Liten bildspammning / heads up. Dessa skönheterna skall lämna. DHn är tingad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som kan tipsa om vart man kan hitta bra isofrane band?
Som man säger på Wow: man slutar inte, man tar en pausJodå surruatt! Man hade ju slutat med klockor.
Ja varför inte lite läderprovning så här en onsdagkväll. Kör nog lite svartblått till jag ändrar mig igen .
Nu har jag ändrat mig .
Av någon anledning så är jag inte särskilt förtjust i dom. Har nog lite svårt för dom just pga två stygn från ingenstans och sen inget mer och helt platt. Hade hellre haft dom helt utan stygnen i så fall om jag blev tvingad .Wow... Du har inga "2-stitch" band!?
Jag har typ bara såna...
Av någon anledning så är jag inte särskilt förtjust i dom. Har nog lite svårt för dom just pga två stygn från ingenstans och sen inget mer och helt platt. Hade hellre haft dom helt utan stygnen i så fall om jag blev tvingad .
Jag tycker ofta att klockan sätter tonen för vilket band som funkar. Fet klocka fett band.Har 3 stycken med stygn runt hela på ingående... men utan stoppning.
Stoppning går fetbort
Alltså jag börjar bli lite småkär i alpinist modellen. Tror jag vill byta till mig en sån när jag tappat suget på SKXnVart så nöjd med bandet i mitten så köpte två till i 20mm. Affären heter lsitalianaccessories.
Jag gillar den svarta, eller den gråa eller den vita. 1959 är fin med. Man skulle nog ha allihop egentligenAlltså jag börjar bli lite småkär i alpinist modellen. Tror jag vill byta till mig en sån när jag tappat suget på SKXn
Problemet är valmöjligheter, jag föredrar begränsningarJag gillar den svarta, eller den gråa eller den vita. 1959 är fin med. Man skulle nog ha allihop egentligen
Snygga! Just sådana har jag letat efter. Påminner om Nomos-bandenVart så nöjd med bandet i mitten så köpte två till i 20mm. Affären heter lsitalianaccessories.
Jag tycker ofta att klockan sätter tonen för vilket band som funkar. Fet klocka fett band.
Tunn platt klocka tunt platt band.
En sportig pjäs eller racing chrono brukar gifta sig bra med lite bulk/stoppning i bandet t.ex, men allt detta är ju givetvis efter eget tycke och smak .