Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju grymRullar väl lite Oris. Inte ett ända bytesförslag förra veckan. Aja, den har sin charm ändå. Trevlig helg!
Du hade alltså hällt upp ölen innan jag ens kommit till jobbet Trevlig helg kompis!
Haha, sorry gubben! Hoppas att du får en bra dag på jobbet i alla fall!Du hade alltså hällt upp ölen innan jag ens kommit till jobbet Trevlig helg kompis!
Den där är jäkligt fin du! Ser ut som ett drömobjekt o fota. Trevlig kväll!Äsch vi tar en till. En av favoriterna i samlingen just nu helt klart!
Thank God It's Ficklampa..?
Verkligen! Önskar dig en riktigt trevlig kväll och helg!
U got me!Thank God It's Ficklampa..?
Tack desamma kompis!Verkligen! Önskar dig en riktigt trevlig kväll och helg!
Känns prisvärt helt klart! Visst skulle den komma i brons också?Kick på denna 21 oktober. Earlybird för 239 USD låter rätt ok. Gillar modellen.
Endast sett denna. Men brons kan vara trevligt för dom som gillar detKänns prisvärt helt klart! Visst skulle den komma i brons också?
Vill minnas något om blå meteorittavla men kan blanda ihop det med något annat om jag har oturEndast sett denna. Men brons kan vara trevligt för dom som gillar det
Får väl lägga upp bild på min kombo idag också. Blev i alla fall två timmars spelande.Kvällsnöje? Näh, blir jobb istället.
Den där...Tyskt ikväll!
Grym tavla! Får lite S&S känsla. Oavsett trevlig klocka där.Börjar likna nåt nu.
Trevlig helg alla!
Mitt gamla band klär det mesta saknar det! Får vi en ny beställningDrog lite SpaceAce touch på Seikon.
En Bulova som inte ser ut som skit, trevligtBörjar likna nåt nu.
Trevlig helg alla!