Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite samma här faktiskt!Godmorgon tråden den somrigaste klockan får tjänstgöra idag när vädret är så grått.
Stort tack! Ibland får man till det och ibland inte. Snyggt matchat på Seiko-kronografen.Detta är 22mm och gjort efter beställning. Space har köttat ut mycket kul på sistone. Lyfter våra klockor varje dag. Stort tack till honom! @SpaceAce
Snygg! Vad är det för ref på den?Fredag Den här är mer sportig än vad jag trodde. Funkar till det mesta. Hoppas laxbalten är det med.
Deep Blue kommer med Aquadive-ish modell. Ser fina ut!
Sätter mig på väntlistan! Köper på stört när du landat i att sälja <3
Laxtavlad Baltic på förekommen anledning. Gillade nysläppet. Breguet är inte min grej men tyckte man höll sig på lagom armslängds avstånd från förlagan/inspirationen som Baltic brukar göra.
Lite fascinerad av ramaskrien om bristande "affordability" som man ser i Hodinkee kommentarerna. Ok, det går uppenbart att sälja klockor med samma verk ytterligare någon tusenlapp billigare men är det verkligen skandal att ett mindre märke säljer en klocka för 7000 istället för 4500 när de stora etablerade hade sålt den för 12-25 000? Kanske en reaktion på det tramsiga i att Hodinkee mfl. brer på lite väl tjockt med att det är såååå billigt men ändå...
Aha, kanske bara är nya färger då?är ju en äldre modell, eller iaf funnits några år! Finns en på forumet med
Aha, kanske bara är nya färger då?
Tack tror det är L2.828.4.73.0. Heritage Classic heter den iafSnygg! Vad är det för ref på den?
Du den där var riktigt mumsig!Mycket förmånligt deluxepris till tråden idag . Bra grejer det här .
Den är vass