Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dressad? julafton idag?
Nejdå, bara en extremt sällan använt Slava.
Köpt 2015, på armen 1 gång per år
Sannolikt kvar hos mig för att ingen annan vill ha den. Tror jag hade den ute på ebay för några år sen för 1 euro. Fick noll bud
Egentligen en trevlig klocka. Tickar på gör den också. Några gånger hela dagen till och med...
Sa jag god morgon?
Vad har ni längst ner i lådan som sällan tas fram?
Är det din födelsedag eller av vilken anledning åker den på bara en gång om året ?Dressad? julafton idag?
Nejdå, bara en extremt sällan använt Slava.
Köpt 2015, på armen 1 gång per år
Sannolikt kvar hos mig för att ingen annan vill ha den. Tror jag hade den ute på ebay för några år sen för 1 euro. Fick noll bud
Egentligen en trevlig klocka. Tickar på gör den också. Några gånger hela dagen till och med...
Sa jag god morgon?
Vad har ni längst ner i lådan som sällan tas fram?
Det är aldrig försent att skruva igång, vad är det som hindrar dig om man får fråga?Tja, vad sägs om en noname kinabudget som jag nån gång tror jag köpte för att ha som övningsobjekt vid urmakarträning...en träning som aldrig blivit påbörjad.
Blir svårt, såg också med orange bezel... Men blir troligtvis helvitt för mig.Välja färg mm brukar komma efter att fundingen är avslutat så det har jag inte tittat på än.
Brukar komma mail efter ett tag där man blir tvungen att fatta beslut.
Är det din födelsedag eller av vilken anledning åker den på bara en gång om året ?
Jag har denna:
Arvegods från min salige morfar, jag använder den varje år den 24 december.
Blir svårt, såg också med orange bezel... Men blir troligtvis helvitt för mig.
Riktigt bra! Har du fler bilder? Hur bärs den?En “build like a tank” från Norge
Fifan va bra den blev på kokainbandet.
Koksvitt is the new blackFifan va bra den blev på kokainbandet.
Solarielampa i taket på lastbilshytten tro?Sitter som en smäck mot din solariebruna hud .
Vad är det för band?Denna sitter stadigt på armen. hur bra som helst!
Det är CNS ”Nasa”, den typ av band alla som köper Pelagos FXD borde ha då det inte ligger under klockan.Vad är det för band?