God morgon! Äntligen fredag
![]()
Trevlig fredag allesammans
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Jaha…? Vad f-n är det här nudå?! Ngn jefla SXK-maffia som har Shanghaiat tråden?!Trevlig fredag allesammans!
![]()
7750 är bra grejorGuinand räknas väl fortfarande som mikro?
![]()
Lite kul vintage affordable in idag.
![]()
![]()
Hakar på med vintage / affordable av samma James Bond modell som citerat inlägg. Ser nästan svart ut på bilden för att bli blå i solljus. Snygg tavla (enl. mig) som i vanlig ordning inte görs riktigt rättvisa på foto.Grym! Det kan banne mig vara min gamla, sjukt bra modell, saknar den ibland![]()
Kontrar med en SeikoFrankenVonModJaha…? Vad f-n är det här nudå?! Ngn jefla SXK-maffia som har Shanghaiat tråden?!
Meeeen… då jag faller som ett korthus för grupptryck såhär en fredag kan jag ju inte vara sämre själv, men höjer ribban lite med en SKX013 (som alla vet är bättre på alla sätt än 007:an)
![]()
Herrejävlar…Aquastar Deepstar II är ju riktigt trevlig. Så bra att jag just köpte en. Launch senare idag, men finns redan att beställa på hemsidan.
![]()
Aquastar Deepstar, the progenitor of the tool dive watch
The Aquastar Deepstar is progenitor of the tool dive watch, it can be considered the world's first mechanical dive computer.aquastar.ch
![]()
Pre-order 1590 USD + VATHerrejävlar…
Tror deras hemsida ligger nere. Vad får man ge för den pjäsen?![]()
Mycket nöjd! Används varje veckaSnacka om att höja ribban!
Är du nöjd med den?
Eller $1490 + VAT om man köper på nato istället för BoR (varför man nu skulle vilja det).Pre-order 1590 USD + VAT
Grymt bra ju. Lite för dyrt för att jag skulle hugga, kommer ju nästan upp i Doxanivå. Känns inte riktigt som att de är där.Aquastar Deepstar II är ju riktigt trevlig. Så bra att jag just köpte en. Launch senare idag, men finns redan att beställa på hemsidan.
![]()
The Aquastar Deepstar is progenitor of the tool dive watch, it can be considered the world's first mechanical dive computer.aquastar.ch
![]()
Bra @WilliamA bra…Börjar bli många Yema nu, men kunde inte låta bli när det var ett så pass bra pris.
Älskar tavlan tillsammans med vridningen i stål.![]()
Kul, den ser vi fram emot att se när den kommer! Glöm inte foto från sidanPre-order 1590 USD + VAT
Jag var en klunk för nykter för att köpa en. 1500$ hade känts ok men med VAT blev det lite för dyrt för mig. Fantastiskt fin klocka som verkligen faller mig i smaken även om chronon är snäppet vassare, och dyrare. Tillkommer det moms också? Var skickas den ifrån?Aquastar Deepstar II är ju riktigt trevlig. Så bra att jag just köpte en. Launch senare idag, men finns redan att beställa på hemsidan.
![]()
![]()
Tror den skickas från Schweiz och momsen läggs på vid köp så ingen moms vid import.Jag var en klunk för nykter för att köpa en. 1500$ hade känts ok men med VAT blev det lite för dyrt för mig. Fantastiskt fin klocka som verkligen faller mig i smaken även om chronon är snäppet vassare, och dyrare. Tillkommer det moms också? Var skickas den ifrån?
Jag var en klunk för nykter för att köpa en. 1500$ hade känts ok men med VAT blev det lite för dyrt för mig. Fantastiskt fin klocka som verkligen faller mig i smaken även om chronon är snäppet vassare, och dyrare. Tillkommer det moms också? Var skickas den ifrån?
Om du någon gång vill sälja den har du en potentiell köpare här.![]()
Skickas från Österrike.Tror den skickas från Schweiz och momsen läggs på vid köp så ingen moms vid import.
Härligt, välkommen tillbaka!