• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon! Äntligen fredag
627EBEE1-885C-44C7-A865-6CD078FAB87B.jpeg

Trevlig fredag allesammans 😃!

PXL_20211119_090612331.PORTRAIT.jpg

God morgon! Äntligen fredag
627EBEE1-885C-44C7-A865-6CD078FAB87B.jpeg

Trevlig fredag allesammans 😃!

PXL_20211119_090612331.PORTRAIT.jpg
Jaha…? Vad f-n är det här nudå?! Ngn jefla SXK-maffia som har Shanghaiat tråden?!
Meeeen… då jag faller som ett korthus för grupptryck såhär en fredag kan jag ju inte vara sämre själv, men höjer ribban lite med en SKX013 (som alla vet är bättre på alla sätt än 007:an) ;)

F613EC01-27B3-4D5F-909A-D6BABDEC2496.jpeg

Aquastar Deepstar II är ju riktigt trevlig. Så bra att jag just köpte en. Launch senare idag, men finns redan att beställa på hemsidan.

DC76C4EA-1D05-4FA6-B406-4B419CD16523.jpeg
Grymt bra ju. Lite för dyrt för att jag skulle hugga, kommer ju nästan upp i Doxanivå. Känns inte riktigt som att de är där.

Aquastar Deepstar II är ju riktigt trevlig. Så bra att jag just köpte en. Launch senare idag, men finns redan att beställa på hemsidan.

DC76C4EA-1D05-4FA6-B406-4B419CD16523.jpeg
Jag var en klunk för nykter för att köpa en. 1500$ hade känts ok men med VAT blev det lite för dyrt för mig. Fantastiskt fin klocka som verkligen faller mig i smaken även om chronon är snäppet vassare, och dyrare. Tillkommer det moms också? Var skickas den ifrån?

Om du någon gång vill sälja den har du en potentiell köpare här. :D

Jag var en klunk för nykter för att köpa en. 1500$ hade känts ok men med VAT blev det lite för dyrt för mig. Fantastiskt fin klocka som verkligen faller mig i smaken även om chronon är snäppet vassare, och dyrare. Tillkommer det moms också? Var skickas den ifrån?
Tror den skickas från Schweiz och momsen läggs på vid köp så ingen moms vid import.

Om du någon gång vill sälja den har du en potentiell köpare här. :D

Tror den skickas från Schweiz och momsen läggs på vid köp så ingen moms vid import.
Skickas från Österrike.

Tillbaka
Topp