Tack!Super krispig ju! Vad är det för märke?
Serica, franskt märke. https://www.serica-watches.com/en/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Super krispig ju! Vad är det för märke?
Till sommaren säger du, det innebär är ju att den ska stanna i samlingen till dessNytt i lådan!
Direnzo DRZ 04 Mondial.
En smäcker och trevlig pjäs på 40mm.
Jag var givetvis tvungen att prova både gummit och länken men det får bli länk för tillfället. Gummit var dock jäkligt bekvämt och följsamt och ingen damm-magnet .
Får nog komplettera med ett svart gummi också men det vita blir mäktigt till sommaren .
Lite snabba bilder i dåligt ljus får duga för nu, mer kommer säkert inom kort .
I norra Skåne så börjar sommaren redan i februari vet du väl . Har numera bara keepers men det går att sälja dom också .Till sommaren säger du, det innebär är ju att den ska stanna i samlingen till dess
Inget nytt i samlingen men jag fick möjligheten att prova på ett läderband från Molequin idag ( köpt här på forumet ).
Väldigt trevlig må jag säga. Snygg och skön på handleden. Tummen upp från mig.
SnyggtNytt i lådan!
Direnzo DRZ 04 Mondial.
En smäcker och trevlig pjäs på 40mm.
Jag var givetvis tvungen att prova både gummit och länken men det får bli länk för tillfället. Gummit var dock jäkligt bekvämt och följsamt och ingen damm-magnet .
Får nog komplettera med ett svart gummi också men det vita blir mäktigt till sommaren .
Lite snabba bilder i dåligt ljus får duga för nu, mer kommer säkert inom kort .
Grym Hamilton! Tycker den verkar fantastiskt bra. Hur länge har du haft den?Inget nytt i samlingen men jag fick möjligheten att prova på ett läderband från Molequin idag ( köpt här på forumet ).
Väldigt trevlig må jag säga. Snygg och skön på handleden. Tummen upp från mig.
Tackar, ja riktigt trevligSnyggt
Men det är inte sommar om en månad.
Jag har en klocka som är skitlik en av dina gamla keepersTackar, ja riktigt trevlig
Nja sommaren kommer ganska tidigt i Skåne, det är inte som hos dig i norr .
En vecka är väl ditt medel numera "The flippmaster" så därför är mina keepers .
Tack!Tack!
Serica, franskt märke. https://www.serica-watches.com/en/
Grym, stort grattis! Borde funka på hur många band som helst den där. Hur valde du mellan Commando och WMB?Efter att jag testade @Nikk 4512a på en GTG tidigare i vinter så har jag inte riktigt kunnat släppa tanken om klockan. Försökte övertyga honom att sälja sin till mig, men han vägrade. Fullt förståeligt, klockan är riktigt bra! Men nu har jag en egen
Ja där är den ju, undrade lite var den hade blivit av. Har nog sålt den i ett svagt ögonblickJag har en klocka som är skitlik en av dina gamla keepers
Det här är inte din/min gamla. Efter tre försök med den vanliga hittade jag till slut en av de första 500 numrerade exemplaren med mismatchad lume mellan visare och index. Ger fin karaktär som går hem här.Ja där är den ju, undrade lite var den hade blivit av. Har nog sålt den i ett svagt ögonblick
Tack! Jag är jättenöjd. Ska testa den på lite diverse allt eftersom. Jag köpte det jag blev erbjuden helt enkelt, gjorde det inte svårare än så för mig haha. Tycker dessutom den här tavlan är riktigt braGrym, stort grattis! Borde funka på hur många band som helst den där. Hur valde du mellan Commando och WMB?
Jag har en klocka som är skitlik en av dina gamla keepers
Ja där är den ju, undrade lite var den hade blivit av. Har nog sålt den i ett svagt ögonblick
Jag är en helt annan människa nu ,En kommande ny avdelning på forumet?
"Här snackar vi om @Nilas föra detta keepers"
Borde bli en hel del aktivitet
Jag är en helt annan människa nu ,
nu blickar vi framåt tycker jag....endast framåt....
Jag är en helt annan människa nu ,
nu blickar vi framåt tycker jag....endast framåt....
Lite så, lämnade över flipparkronan till @Nicke75 för ett bra tag sedan .Vända blad som kungen?
Pfff, jag har ju bara keepers numera! (Tills de säljs)Fasen jag är ju ändå rätt lugn nu
Lämnar över till @Glantzen
Oops! Fel tråd! Och ingen klocka.. måste.. hitta.. nån.. för ot!Själv har jag under året gått från 12 till typ 23…. Inte sålt så mycket som ni förstår..
Coolt. Verket bör även innebära att man kan göra den tunnare Dock är ST19 manuell så blir jobbigt med skruvad kronaFått lite inside-info att Seestern jobbar på en Doxa T-Graph homage med ST19-verk för släpp under nästa år. Blir det något av det kommer jag garanterat behöva köpa några. Jag har någon slags Doxasjuka just nu men tycker inte moderna Doxa andas samma tool-känsla som de gamla. Seestern tycker jag däremot har nailat den känslan så jag är sjukt spänd på vad de ska komma med.
Fredag morgonstund har mer guld i mun. Typ golden shower.Morgonstund har guld i mun säger vissa. Tveksamt om jag håller med.