• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ny mikrodykare från nystartade First Stage landade idag! :)
Recension utlovas!
1645654254.jpg
 
God morgon!
Kör Brons-Glycine på en torsdag, och på nato
Har anarkismen gjort come back?

Monterar natot på alternativa sättet och får allt plåt samlad snyggt på undersidan handleden.
Något jag lärde i denna eminenta tråden för några år sen om jag inte minns fel :)
P_20220224_050649_1.jpg
P_20220224_050717_1.jpg
 
Jo... visst... men jag förespråkar nog bojkott av all rysk export, inkl. Klockor.
Om det känns bättre kan jag sluta handla från Kina också.

Jag jobbar aktivt, i motvind, mot alla former av Kina-samarbeten på myndigheten jag jobbar på... har äntligen vunnit lite framgång och opinionen börjar sakta vända.
Nordkorea, Venezuela, Kina och nu Ryssland är inga trevliga ställen.. eller nej, dom har inga trevliga ledare.
Det är en annan sak att beställa en ny klocka från Ryssland idag men har man redan den i sin ägo så kan man väl använda den? Var ju dessutom inte mer än någon dag sen du själv länkade till nya Borealis och du springer runt med en Dan Henry på armen. Var tror du att deras boetter etc, (sannolikt) tillverkas?
 
Det är en annan sak att beställa en ny klocka från Ryssland idag men har man redan den i sin ägo så kan man väl använda den? Var ju dessutom inte mer än någon dag sen du själv länkade till nya Borealis och du springer runt med en Dan Henry på armen. Var tror du att deras boetter etc, (sannolikt) tillverkas?

Du har rätt.
Det går inte att undvika.

Sen kan man göra så gott det går.
 
Jo... visst... men jag förespråkar nog bojkott av all rysk export, inkl. Klockor.
Om det känns bättre kan jag sluta handla från Kina också.

Jag jobbar aktivt, i motvind, mot alla former av Kina-samarbeten på myndigheten jag jobbar på... har äntligen vunnit lite framgång och opinionen börjar sakta vända.
Nordkorea, Venezuela, Kina och nu Ryssland är inga trevliga ställen.. eller nej, dom har inga trevliga ledare.
Håller inte alls med i resonemanget men det behöver man inte, visst? Inte den bästa plattformen för diskussionen heller kanske...😘
 
Tillbaka
Topp