Jungelbobo
Basic
Ny mikrodykare från nystartade First Stage landade idag!
Recension utlovas!
Recension utlovas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga är de och samarbetet med Second Hour gör det inte sämre . Får nog bli en sådan.Ny mikrodykare från nystartade First Stage landade idag!
Recension utlovas!
Idag blir det att lufta min gamla ryss. Och korrigera tiden
Fin tavla men det ser ut som en modifierad SKXNy mikrodykare från nystartade First Stage landade idag!
Recension utlovas!
Tror det är lite meningen faktiskt. Har för mig jag läste det någonstans på deras sida/fb.Fin tavla men det ser ut som en modifierad SKX
Aha, ingen dålig förebild men har väl gjorts lite för många ggr för att vara kul (tycker jag).Tror det är lite meningen faktiskt. Har för mig jag läste det någonstans på deras sida/fb.
Det kan man lugnt säga, borde kollat nyheterna förstGanska dålig tajming med den idag
Aha, ingen dålig förebild men har väl gjorts lite för många ggr för att vara kul (tycker jag).
Dagens Hamilton:
Det är väl ingen som gillar krig, klocksanktion däremot kan man nog diskutera om det är rimligt? Tycker själv det är två helt skilda tingGanska dålig tajming med den idag
Bara trams. Folk här har ju inga problem med att posta Kina-tillverkade klockor trots det som händer där sen länge.Det är väl ingen som gillar krig, klocksanktion däremot kan man nog diskutera om det är rimligt? Tycker själv det är två helt skilda ting
Yes, den är batteridriven och ganska ovanlig referens. Hittade den på c24 men kanppt sett den sedan dess:Snygg, är det quartz?
Tavlan är fin men fattar inte idén och prisbilden överhuvudtaget
Håller med. Tycker dock de ändå får till det ok. Synd dock att de inte kör NH35
Det är en annan sak att beställa en ny klocka från Ryssland idag men har man redan den i sin ägo så kan man väl använda den? Var ju dessutom inte mer än någon dag sen du själv länkade till nya Borealis och du springer runt med en Dan Henry på armen. Var tror du att deras boetter etc, (sannolikt) tillverkas?Jo... visst... men jag förespråkar nog bojkott av all rysk export, inkl. Klockor.
Om det känns bättre kan jag sluta handla från Kina också.
Jag jobbar aktivt, i motvind, mot alla former av Kina-samarbeten på myndigheten jag jobbar på... har äntligen vunnit lite framgång och opinionen börjar sakta vända.
Nordkorea, Venezuela, Kina och nu Ryssland är inga trevliga ställen.. eller nej, dom har inga trevliga ledare.
Det är en annan sak att beställa en ny klocka från Ryssland idag men har man redan den i sin ägo så kan man väl använda den? Var ju dessutom inte mer än någon dag sen du själv länkade till nya Borealis och du springer runt med en Dan Henry på armen. Var tror du att deras boetter etc, (sannolikt) tillverkas?
Håller inte alls med i resonemanget men det behöver man inte, visst? Inte den bästa plattformen för diskussionen heller kanske...Jo... visst... men jag förespråkar nog bojkott av all rysk export, inkl. Klockor.
Om det känns bättre kan jag sluta handla från Kina också.
Jag jobbar aktivt, i motvind, mot alla former av Kina-samarbeten på myndigheten jag jobbar på... har äntligen vunnit lite framgång och opinionen börjar sakta vända.
Nordkorea, Venezuela, Kina och nu Ryssland är inga trevliga ställen.. eller nej, dom har inga trevliga ledare.
Den är byggd på SKX, https://armadillo-clementine-8pnj.squarespace.comFin tavla men det ser ut som en modifierad SKX
Verklighetsflykt på klockforumet, det behövs denna dag.
Jag bär t ex en Kanadensisk klocka trots att Justin Trudeuaueu sitter på makten där. Tänker inte straffa enskilda kanadensiska firmor för den sakens skull.
Politik är inte kul just nu, så vi släpper det. Men jag respekterar din inställning till att förändra på det vis du kan. Det är ju det enda man kan göra förutom att bli politiker.Tänker inte ta den här diskussionen vidare efter detta. Men det där var inte ens kul.
Jag har bara haft en portus cale, men den var helt okej finns flera som haft deras adraga, tex @Nilas och @Birchgrove och säkert kan uttala sig mer.
Verkade som om jag var lite sen på bollen här med då det tydligen hade diskuterats redan under tisdagen här i tråden.Jag har bara haft en portus cale, men den var helt okej finns flera som haft deras adraga, tex @Nilas och @Birchgrove och säkert kan uttala sig mer.