• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nä, och det är väl precis det scalpers kommer leva på inom närmsta framtiden om man får spekulera fritt.
Läste nånstans att det är 100 000 ex i första batchen, Går väl åt på en kvart imorgon bitti fördelat på de utvalda butikerna, helt stööört 😆
Jag vet bara att de två butikerna i Genève kommer ha 660st exemplar att sälja. Max 2st / kund. Borde ju räcka en bit.
 
  • Like
Reactions: v0n
Nä, och det är väl precis det scalpers kommer leva på inom närmsta framtiden om man får spekulera fritt.
Läste nånstans att det är 100 000 ex i första batchen, Går väl åt på en kvart imorgon bitti fördelat på de utvalda butikerna, helt stööört 😆
Jag lift Swatch Group kommer de tillverkas under en längre tid. Tanken är att alla som vill ska kunna köpa dem.
 
God morgon!
20220326_082041.jpg
20220326_081852.jpg
 
Luftar ”rosa pantern” idag :) Fint väder må vi ha men hos mig blåser det satan i stället vilket förtar glädjen lite med sol och värme.

Har äntligen hittat en ersättare till min jobbklocka. Det blev en Triwa Ocean plastic. Tror den blir perfekt på fabriksgolvet.


BD76E7F8-A76B-4970-ADDB-896D038C96A6.jpeg
A05824EB-F270-42F8-8005-93F0AD70F5BD.jpeg
 
Dagen till ära har jag kört BaySwatch 58 men nu blir det byte till Serica inför den stundande matchen i Barnalfapet. Mest troligt kommer jag att vinna och något barn kommer att gråta. Barn som gråter får, som alla vet, inget lördagsgodis.

Äh, jag försökte bara låta tuff. Egentligen är jag en känslosam tunnis som har tillverkat ett spel där barnen kommer att vinna en massa godis. Men först Alfapet. Godis är för barn som klockor är för )blödiga) män. Det går inte att få nog.
IMG_5879.jpg

Kasst foto som vanligt. Vinkeln får BaySwatchen att se mycket större ut, vilket den inte är egentligen.
 
Tillbaka
Topp