Ser intressant ut! Vet du något om spec?Länge sedan jag varit intresserad av ett Kickstarter-projekt, men något i den här jag gillar väldigt mycket.
Coming soon säger de. Pris under 400$.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser intressant ut! Vet du något om spec?Länge sedan jag varit intresserad av ett Kickstarter-projekt, men något i den här jag gillar väldigt mycket.
Coming soon säger de. Pris under 400$.
Kul att höra, saknar den lite....Tekniskt sätt så är det ju nolltolerans men om jag sitter på mitt kontor och jobbar administrativt men har på mig jobbkläder så tycker jag att jag kan ha klockan på mig, hade jag varit civilklädd hade det ju varit ok.
Sen så har vi ju bara kortärmade kläder, långärmade kläder går inte att desinfektera och har en bevisad ökad smittorisk för smittor mellan patienter.
Men för att inte smutsa ner tråden (pun intended) med mer OT så kanske vi ska släppa det här.
Här är förövrigt klockan som suttit mest på armen sedan den införskaffades
Du hade ju chansen när min låg ute! Tror att det är enda på forumet än så länge.Så jävla nöjd med min Swordfish
Vill ha en till, gärna pvd
Bara fram med håltången!Kör croft på kvällskvisten...
Kanske skulle pröva med ett mn strap då en som vanligt hamnar mellan hålen
Ja, jag ångrar mej att jag inte nöp denDu hade ju chansen när min låg ute! Tror att det är enda på forumet än så länge.
Den kommer kanske ut igen. Verkar vara slut hos Zelos tyvärr.Ja, jag ångrar mej att jag inte nöp den
Bara fram med håltången!
Typiskt KS problem. Man ser något man är sugen på, men kanske inte slår till direkt. När den väl blir såld så gnager det på en att man inte köpte den och så vips har man en sökes ute. Hahha... Den här tråden är plånbokens fiende numero Uno.Ja, jag ångrar mej att jag inte nöp den
Kör croft på kvällskvisten...
Kanske skulle pröva med ett mn strap då en som vanligt hamnar mellan hålen
Hur känns den?Från sjukhus igår till ledig dag idag. Trevlig kväll vänner!
Jag är också sugen på en. Saknar en svart klocka i samlingen och zelos swordfish pvd är så jäkla snyggDen kommer kanske ut igen. Verkar vara slut hos Zelos tyvärr.
Det är bara att slå till om du hittar en. Det är verkligen en riktigt grym klocka. Min fick lämna för att jag inte kom överens med visarna som inte riktigt var min stil.Jag är också sugen på en. Saknar en svart klocka i samlingen och zelos swordfish pvd är så jäkla snygg
Jag är mycket nöjd! Haft den sen den släpptes och inte haft några bekymmer länken är oerhört skön och den känns välbyggd överlagHur känns den?
Ok,spanade lite på den när den släpptes ser trevlig ut,den gröna är frän medJag är mycket nöjd! Haft den sen den släpptes och inte haft några bekymmer länken är oerhört skön och den känns välbyggd överlag
Sjukt, sjukt grymt man! Bara färgerna är ju ett designunder i mina ögon. Och får även säga att Bill's klockor är de enda jag liksom inte bara tolererar date wheels på men på riktigt diggar dem.Kornigt och sådär mysigt målat datum
Förstår det! Det är onekligen en riktigt schysst klocka... och för den slanten dessutomKul att höra, saknar den lite....
Jag har en, skicka PM med bud om du är sugenSå jävla nöjd med min Swordfish
Vill ha en till, gärna pvd
Jag tror att det är din jag har nu, nr10 av 100?Du hade ju chansen när min låg ute! Tror att det är enda på forumet än så länge.