• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rizzie

Patek
2-Faktor
Länge sedan jag varit intresserad av ett Kickstarter-projekt, men något i den här jag gillar väldigt mycket.
Coming soon säger de. Pris under 400$.

BB6D393B-3D95-415C-924B-EBCCF51CBD3C.jpeg
Ser intressant ut! Vet du något om spec?
 

Waldorf

Audemars
Tekniskt sätt så är det ju nolltolerans men om jag sitter på mitt kontor och jobbar administrativt men har på mig jobbkläder så tycker jag att jag kan ha klockan på mig, hade jag varit civilklädd hade det ju varit ok.
Sen så har vi ju bara kortärmade kläder, långärmade kläder går inte att desinfektera och har en bevisad ökad smittorisk för smittor mellan patienter.
Men för att inte smutsa ner tråden (pun intended) med mer OT så kanske vi ska släppa det här. :)

Här är förövrigt klockan som suttit mest på armen sedan den införskaffades
15575711226112112062801320318385.jpg
Kul att höra, :) saknar den lite.... :oops:
 

peppelito

Omega
På väg till affären fick solen tag i tavlan på min Mido Ocean Star Captain V och sunbursten visade sig från sin bästa sida! Var därför tvungen att stanna bilen för att knäppa några bilder så jag kunde dela med mig. Stört beteende, men vad ska man göra...:D
IMG_20190511_155504.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag är också sugen på en. Saknar en svart klocka i samlingen och zelos swordfish pvd är så jäkla snygg
Det är bara att slå till om du hittar en. Det är verkligen en riktigt grym klocka. Min fick lämna för att jag inte kom överens med visarna som inte riktigt var min stil.
 
Topp