• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag vet. Hatar klockjäveln. 😂
B1CA9419-EE37-4574-9B1F-B2D0F2E43EAB.jpeg
Förstår det, hemsk! Jag har ett mesh som passar perfekt till den där så du kan skicka hit klockan.

Trevlig mellanstor pjäs på cirka 38 mm, i princip en Tag Heuer Professional från 80-talet med annan tavla. Samma ETA-verk osv. förutom att denna har en egen unik länk, till skillnad från TH som körde generiska Jubileelänkar. Tavlan på denna är 😍
Ska ut på Köp&Sälj snart med lite andra. Efter att ha gått med Omega Seamaster Chrono med en höjd på 17 mm så känns den här för liten på min arm. Funkar tyvärr inte...

IMG_20220525_201314.jpg
IMG_20220525_192044.jpg

Trevlig mellanstor pjäs på cirka 38 mm, i princip en Tag Heuer Professional från 80-talet med annan tavla. Samma ETA-verk osv. förutom att denna har en egen unik länk, till skillnad från TH som körde generiska Jubileelänkar. Tavlan på denna är 😍
Ska ut på Köp&Sälj snart med lite andra. Efter att ha gått med Omega Seamaster Chrono med en höjd på 17 mm så känns den här för liten på min arm. Funkar tyvärr inte...

IMG_20220525_201314.jpg
IMG_20220525_192044.jpg
Supermysig! Tät också???

👌👌👌

Nya micro-märken verkar ploppa upp som svampar i skogen. Aldrig hört talas om ”Soldat” förut. Prismässigt verkar den ok för en japansk, mekanisk chrono men jag kan ju ha helt fel där iof.

15% kan man få tydligen ( kod i videon ) men sen tillkommer givetvis moms etc.

Tillbaka
Topp