Förstår det, hemsk! Jag har ett mesh som passar perfekt till den där så du kan skicka hit klockan.Jag vet. Hatar klockjäveln.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår det, hemsk! Jag har ett mesh som passar perfekt till den där så du kan skicka hit klockan.Jag vet. Hatar klockjäveln.![]()
![]()
Välkommen till klubben! Jag har ju den vita. Grym klocka.Ny klocka i lådan! Ångrade stenhårt att jag inte köpte en när den lanserades. Fick möjligheten att köpa denna av en snäll italienare
Venturo Field #1. Systermärke till Gruppo Gamma men ”billigare”. Givetvis inget att klaga på när det kommer till fit & finish
![]()
![]()
![]()
Trevlig mellanstor pjäs på cirka 38 mm, i princip en Tag Heuer Professional från 80-talet med annan tavla. Samma ETA-verk osv. förutom att denna har en egen unik länk, till skillnad från TH som körde generiska Jubileelänkar. Tavlan på denna ärGrym! Berätta mer![]()
Supermysig! Tät också???Trevlig mellanstor pjäs på cirka 38 mm, i princip en Tag Heuer Professional från 80-talet med annan tavla. Samma ETA-verk osv. förutom att denna har en egen unik länk, till skillnad från TH som körde generiska Jubileelänkar. Tavlan på denna är
Ska ut på Köp&Sälj snart med lite andra. Efter att ha gått med Omega Seamaster Chrono med en höjd på 17 mm så känns den här för liten på min arm. Funkar tyvärr inte...
![]()
![]()
Ingen aning faktiskt, den är ju runt 35 år gammal. Men verket och packningarna ser fräscha ut iaf!Supermysig! Tät också???
![]()
Oj, fasen vad coolt! Den får du ju posta bilder på!Välkommen till klubben! Jag har ju den vita. Grym klocka.
ey, släng på det vita gummit/sillisarna på DBn, det är inte så tokigt som man kanske tror, tummis! (och folk kommer ba, den ska jag tjöööpa!Höll helt på att glömma den klassiska ”SKX som referens” bilden när man ska sälja nått!
![]()
Sjukt bra den där. Jag skulle personligen klassa den som OWG-materialFortfarande löjligt nöjd med den här men behöver hitta ett bra gummi som passar den. Några tips?
![]()
Håll dig långt borta från det märket. Deras customer service är den absolut värsta jag upplevt oavsett produkt. Och söker man ordentligt på nätet hittar man flera som delar den uppfattningen men de försöker dölja de dåliga recensionerna.Dan Henry ser riktigt trevlig ut![]()
Den hade helt klart fungerat som det. Tillräckligt diskret för att fungera med det mesta men ändå rolig så man inte tröttnar.Sjukt bra den där. Jag skulle personligen klassa den som OWG-material![]()
Toppen! Då kan du ju sälja du-vet-vad till migDen hade helt klart fungerat som det. Tillräckligt diskret för att fungera med det mesta men ändå rolig så man inte tröttnar.![]()
Haha, jag skulle aldrig reda ut att vara OWG ändå så ingen risk.Toppen! Då kan du ju sälja du-vet-vad till mig![]()
Inte den bästa bilden, tog en snabbt nu bara.Oj, fasen vad coolt! Den får du ju posta bilder på!
Så jäkla bra. Lyser som en fackla?Inte den bästa bilden, tog en snabbt nu bara.![]()
Ser bra utSom utlovat kommer här några fler bilder.
![]()
Grym!Promenix mellan skurarna.
![]()