Jag kör 20 mm tropic från Joseph Bonnie på mina 19 mm Superman, funkar finfint.Fortfarande löjligt nöjd med den här men behöver hitta ett bra gummi som passar den. Några tips?
![]()
19 mm MN från Erikas kan också rekommenderas. Av icke-gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör 20 mm tropic från Joseph Bonnie på mina 19 mm Superman, funkar finfint.Fortfarande löjligt nöjd med den här men behöver hitta ett bra gummi som passar den. Några tips?
![]()
Sug påSmått sugen på nya Certina DS-2
![]()
![]()
Har också kört det på min men är sugen på något annat. Sjukt bra band!Jag kör 20 mm tropic från Joseph Bonnie på mina 19 mm Superman, funkar finfint.
19 mm MN från Erikas kan också rekommenderas. Av icke-gummi.
Mejla och kolla?Aaawwww!
![]()
Köp en Baltic i svart!!!!!!!Jag är lite sugen på en baltic aquascaphe eller möjligtvis en yema superman heritage. Vad tror ni?
Tack, ska kolla!Mejla och kolla?
Jag frågade om ett annat och fick svar att de hade hemma men att hemsidan inte var uppdaterad.
Ser ut som e4 mellan Jönköping-Gränna det där?Wenger på väg.
![]()
Stämmer bra det strax norr om vista kulle.Ser u
Ser ut som e4 mellan Jönköping-Gränna det där?
Gränna just nu, typiskt. Annars stående kaffe såklart!
Den svarta var den som fick mig att fasta för baltic men är lite mer inne på den blå just nu hahaKöp en Baltic i svart!!!!!!!
![]()
Hoppas på ett hemult pris
Pook Moomin Diver
![]()
![]()
Vad Mårrar du om...?Hoppas på ett hemult pris![]()
Grym! Berätta merVintage Wednesday — yay!
![]()
Tycker gott du kan prova de där nyproddade FKM-tropic-sportsen!Ja, har ett sånt men det är så smalt så jag tycker att klockan sitter dåligt. Den är tyngre än den ser ut trots att den bara är 37mm. Det där är dock grymt bra på Doxa SUB 300! Vintage tropic är fint men jag dyker med mina klockor och skulle inte lita på ett sånt tyvärr.![]()
Ful. Sälja?God kväll och trevlig fredag trådvänner!![]()
Same mode, different gameLillördag och inte min tur att natta sparven. Sämre kan man ha det!
![]()
Hmmm. Inget bubbel, sålt min skx, får lön på fredag. Fy fan på ett helt annat sätt. Men helg har jag i alla fall.![]()
Prosecco, SKX, lön, helg, fy fan
…Också sålt en Dan Henry (på C24, för orimligt mkt pengar) så snart måste något nytt in!
Helg är oslagbartHmmm. Inget bubbel, sålt min skx, får lön på fredag. Fy fan på ett helt annat sätt. Men helg har jag i alla fall.