Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!
Fasen vad jag är sugen på en Gamma igen![]()
Fyller kanske inte alla boxar men jag hade alla gånger valt den här före Orienten. Är själv sugen.Kollade runt lite på dykare här om dagen, och blev lite småkär i en Orient Star. Men då klockan ligger på 13 000 kr så tänker jag att jag skulle kunna hitta ett annat alternativ som tickar samma boxar antingen för mindre, eller som ger mig lite mer klocka för samma peng. Det som egentligen lockar är de snygga broad arrow visarna, storleken på 39-40mm, samt även i viss mån stål-bezeln. Jag har inte riktigt hittat någon micro-dykare som tickar samma boxar, har någon av er något förslag? Se bild nedan.
Det ska väl vara Wolbrook då som i vart fall kör med broad arrow på deras skindiver.Kollade runt lite på dykare här om dagen, och blev lite småkär i en Orient Star. Men då klockan ligger på 13 000 kr så tänker jag att jag skulle kunna hitta ett annat alternativ som tickar samma boxar antingen för mindre, eller som ger mig lite mer klocka för samma peng. Det som egentligen lockar är de snygga broad arrow visarna, storleken på 39-40mm, samt även i viss mån stål-bezeln. Jag har inte riktigt hittat någon micro-dykare som tickar samma boxar, har någon av er något förslag? Se bild nedan.![]()
Den är superfin!Vansinnigt snygg! Behåll!
Kikat på denna idag jag med, riktigt snygg. Jag är lite osäker på vad jag tycker om själva urtavlan, men den vridna luggarna är riktigt coola, samma med den delade bezelnFyller kanske inte alla boxar men jag hade alla gånger valt den här före Orienten. Är själv sugen.
![]()
Tack, dom har jag inte kollat på. Ska in och kikaDet ska väl vara Wolbrook då som i vart fall kör med broad arrow på deras skindiver.
Finns i en mängd olika varianter och även lite poppiga färger.
![]()
![]()
Den är jättefin den där, men har den lumeat datum?Storm-klocka på när man skulle ut med hunden.
![]()
Nä, min är bara en kopia så inget lumat datum...Den är jättefin den där, men har den lumeat datum?![]()
Lorier är härliga, haft några stycken. Inte vridring i stål iofsKollade runt lite på dykare här om dagen, och blev lite småkär i en Orient Star. Men då klockan ligger på 13 000 kr så tänker jag att jag skulle kunna hitta ett annat alternativ som tickar samma boxar antingen för mindre, eller som ger mig lite mer klocka för samma peng. Det som egentligen lockar är de snygga broad arrow visarna, storleken på 39-40mm, samt även i viss mån stål-bezeln. Jag har inte riktigt hittat någon micro-dykare som tickar samma boxar, har någon av er något förslag? Se bild nedan.![]()
...hoppas du står stilla?...Regnigt idag.![]()
Så klart! Rött ljus....hoppas du står stilla?...![]()
Skål från en annan del av Halmstad!Skål från Halmstad
![]()
Skål från en bit från Hallsberg.Skål från en annan del av Halmstad!
![]()
Utan att kolla vad alla andra postat, men Yema?Kollade runt lite på dykare här om dagen, och blev lite småkär i en Orient Star. Men då klockan ligger på 13 000 kr så tänker jag att jag skulle kunna hitta ett annat alternativ som tickar samma boxar antingen för mindre, eller som ger mig lite mer klocka för samma peng. Det som egentligen lockar är de snygga broad arrow visarna, storleken på 39-40mm, samt även i viss mån stål-bezeln. Jag har inte riktigt hittat någon micro-dykare som tickar samma boxar, har någon av er något förslag? Se bild nedan.![]()
Rätt knepig design, påminner en hel del om Hamilton.Malms nya frogdiver. Bara jag som inte riktigt får feeling och haft höga förhoppningar?
![]()
![]()
Känns lite rörig, men jag tyckte också Catalina såg lite halvdan ut på bild men irl var den en jäkligt välgjord klockaMalms nya frogdiver. Bara jag som inte riktigt får feeling och haft höga förhoppningar?
![]()
![]()