• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pappaklippan med Knoll & Tott. Brännisarna var inte nådiga idag alltså, tappat känseln i halva fejset typ 🥳
20220611_143018.jpg
Det är du och Justin Bieber

Jag är så nära att lägga en order på en svart eller blå (om de inte har stäng pre-order). Jag kan tom tänka mig en destro då jag ofta bär klockan på höger arm, hmmm.
Kööööp! Finns fortfarande på preorder :)

Nä, köp inte. Eller…köööp!

Jag hoppas några blå (min) kommer redan i slutet av augusti när de andra börjar levereras.

Film: bla bla bla snigel grodlår snigel bla bla bla bild på fin klocka:

Jag hoppas några blå (min) kommer redan i slutet av augusti när de andra börjar levereras.

Kände inte till Serica, ser riktigt fina ut. Någon som äger? Vad säger ni om dem?

• Like
Reactions: v0n

39x46 mm är ju helt perfekt också. Men ingen aning om hur man bestämmer sig för vilken version man vill ha, jag kan tänka mig alla :O

Jag beställde en Mühle Terrasport Lufthansa Edition som min första "bättre" klocka nånsin, och när jag fick det idag insåg jag att tavlan är roterad medurs liiiite gran 😢

PXL_20220611_120742370.jpg

Jag kommer skicka tillbaka den o köpa nånting annat...

Trist, tycker den var ganska mkt vriden så dålig kontroll av dem 😕

Tillbaka
Topp