Det är du och Justin BieberPappaklippan med Knoll & Tott. Brännisarna var inte nådiga idag alltså, tappat känseln i halva fejset typ
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är du och Justin BieberPappaklippan med Knoll & Tott. Brännisarna var inte nådiga idag alltså, tappat känseln i halva fejset typ
![]()
Kööööp! Finns fortfarande på preorderJag är så nära att lägga en order på en svart eller blå (om de inte har stäng pre-order). Jag kan tom tänka mig en destro då jag ofta bär klockan på höger arm, hmmm.
Kände inte till Serica, ser riktigt fina ut. Någon som äger? Vad säger ni om dem?Kööööp! Finns fortfarande på preorder
Nä, köp inte. Eller…köööp!
Jag hoppas några blå (min) kommer redan i slutet av augusti när de andra börjar levereras.
Film: bla bla bla snigel grodlår snigel bla bla bla bild på fin klocka:
Jag väntar också... Du får posta mycket bilder när du får den!Trött efter att ha väntat på att nya Timex Q 38 GMT var tillbaka i lager på Timex egna, så blev ett köp från Care Of Carl precis. Aldrig riktigt varit intresserad av Timex tidigare, men ska bli kul att testa.
Lånad bild:![]()
Bild?Pappaklippan med Knoll & Tott. Brännisarna var inte nådiga idag alltså, tappat känseln i halva fejset typ
![]()
39x46 mm är ju helt perfekt också. Men ingen aning om hur man bestämmer sig för vilken version man vill ha, jag kan tänka mig alla :OKööööp! Finns fortfarande på preorder
Nä, köp inte. Eller…köööp!
Jag hoppas några blå (min) kommer redan i slutet av augusti när de andra börjar levereras.
Film: bla bla bla snigel grodlår snigel bla bla bla bild på fin klocka:
Javisst, vi är några få lyckligt lottade som har från första batchen som kom förra året (5303).Kände inte till Serica, ser riktigt fina ut. Någon som äger? Vad säger ni om dem?
Alltså jag är så taggad på min 5303 så det är inte kloktJavisst, vi är några få lyckligt lottade som har från första batchen som kom förra året (5303).
Fina som faen, men led dessvärre av några urverksrelaterade barnsjukdomar som förhoppningsvis är fixat nu. Min är på garantiåtgärd as we speak...
![]()
Det ska du vara! skulle inte förvåna mig om du får din före jag får tillbaka minAlltså jag är så taggad på min 5303 så det är inte klokt![]()
Med min tur i livet får jag din trasigaDet ska du vara! skulle inte förvåna mig om du får din före jag får tillbaka min![]()
Bara så ingen blir bortskrämd, sååå trasig var den inte men fransmännen verkar ha slarvat bort den eller nåtMed min tur i livet får jag din trasiga![]()
Nu du @Nilas nu är det Lördag och fest klockan skriker hårdrock så Angus strängar börjar glöda nu kör vi.
Ska bara till Ica men ändå
![]()
Synth-armbandet kommer att gå sönder om du spelar AC/DC I närheten.
Äntligen!Ohh vad den glittrar i solen! Affordable såklart.
![]()
Den förra jag hade var spikrak den med, jag tror du tänker min NTH jag hade. Den var lite vind och snedÄntligen!
...är den rak nu då?
jaha ja, alla klockor ser likadana ut i mina ögonDen förra jag hade var spikrak den med, jag tror du tänker min NTH jag hade. Den var lite vind och sned![]()
Har bara keepers, som @Nilasjaha ja, alla klockor ser likadana ut i mina ögon
Nä men den klär dig denna dära, keeper denna gång då får man väl anta?
Den förra jag hade var spikrak den med, jag tror du tänker min NTH jag hade. Den var lite vind och sned![]()
Snyyygt!Det var en mysig liten rackare detta
![]()
Den där är så ruskigt fin!Och så lite mer blått.
![]()
Jag beställde en Mühle Terrasport Lufthansa Edition som min första "bättre" klocka nånsin, och när jag fick det idag insåg jag att tavlan är roterad medurs liiiite gran
![]()
Jag kommer skicka tillbaka den o köpa nånting annat...