Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar bli riktigt sugen på en i gröntEtt prisvärt märke har E/N Averau 39.
![]()
Finns det någon ÅF i Sverige? Jag minns att det för några år sedan fanns en kille i Sigtuna som annoserade ett gäng ZRC på Blocket men vet inte om han fortfarande är aktiv eller om han ens var officiell ÅF. Det skulle kanske vara Franks i så fall, de brukar vara lite mer äventyrliga i sitt utbud.Tackar tackar! ZRC Grands Fonds![]()
Bug och bock, det är farligt att läsa i den här trådenTackar tackar! ZRC Grands Fonds![]()
Vilket te???bara te i denna sunda kropp, här ska köras! 0-100 under 3 sek... ✔
Nja, det är nog bara densamma i Sigtuna som jag försökt kontakta på olika vis utan framgång. Tror han annonserar på c24 också med "mittemellanpriser".Finns det någon ÅF i Sverige? Jag minns att det för några år sedan fanns en kille i Sigtuna som annoserade ett gäng ZRC på Blocket men vet inte om han fortfarande är aktiv eller om han ens var officiell ÅF. Det skulle kanske vara Franks i så fall, de brukar vara lite mer äventyrliga i sitt utbud.
Tjingotjang eller nåt sånt, gubbäckligt. Har du köpt Serica 5303 än? grym klocka, ingen orsakVilket te???
![]()
Tjingotjang eller nåt sånt, gubbäckligt. Har du köpt Serica 5303 än? grym klocka, ingen orsak
![]()
Är det showroomwenngarn? Jag har inte haft någon framgång där heller. Han uppdaterar IG men behagar inte att svara på meddelanden. Man kan ju undra hur han går runt när han inte svara potentiella kunder?Nja, det är nog bara densamma i Sigtuna som jag försökt kontakta på olika vis utan framgång. Tror han annonserar på c24 också med "mittemellanpriser".
Jag valde en tryggare kanal iaf![]()
Te?... bara att svänga förbi bubben
Stämmer. Håller med, hade några småfrågor för hade tänkt köpa där först, lokalt är bra osv...men men, kändes ju sådärÄr det showroomwenngarn? Jag har inte haft någon framgång där heller. Han uppdaterar IG men behagar inte att svara på meddelanden. Man kan ju undra hur han går runt när han inte svara potentiella kunder?![]()
Såg förresten att lepage hade några modeller på rea. Blev lite sugen på 1964 Spirit. Tror dock den blir lite för stor för mig. Blir nog att vänta in nya modellen för min del även om man då inte får ECSStämmer. Håller med, hade några småfrågor för hade tänkt köpa där först, lokalt är bra osv...men men, kändes ju sådär![]()
Kortkorta versionen är att jag är nöjd. Du får en 39mm mikroklocka med 10atm vattenskydd och Sellita sw200 elabore med rätt speciell urtavla till ett bra pris. Sitter skönt på armen och skaver inte för mig på canvas iaf. Särskilt prisvärd nu när Sekvens har x%. Annars kan jag även rekommendera Chronofactum där jag köpte. Enda negativa jag kan komma på är att jag känner (inbillar?) att jag måste vara lite försiktig med gängorna till kronan. Men då är jag van Sinn som är rätt rejäla. Och länken är snygg men känns lite tunn men jag kör canvas. Oerhört svårfotograferad då glaset speglar. Hoppas du fick något svar. Bara PMa om funderar på något.Börjar bli riktigt sugen på en i gröntDu får gärna skriv en kort recensionen
![]()
Gillar alla, lagom svårt att bestämma sigSåg förresten att lepage hade några modeller på rea. Blev lite sugen på 1964 Spirit. Tror dock den blir lite för stor för mig. Blir nog att vänta in nya modellen för min del även om man då inte får ECS
Vad mäter 40,5mm/41,5mm L2L?
![]()
Montre ZRC 1964 Spirit automatique 41,5 mm GF41218 - Lepage
Distributeur Officiel ZRC, Lepage propose à l'achat cette montre ZRC 1964 Spirit automatique cadran marron bracelet nato gris noir 41,5 mmwww.lepage.fr
ZRC 1904 | Lepage Revendeur Officiel
Revendeur Officiel ZRC 1904 et Expert Horloger depuis cent ans, la Maison Lepage vous invite à découvrir l'univers des montres de plongée de la marque sur son site internet.www.lepage.fr
![]()
![]()
Låter som en riktigt trevlig GADA för ~5k. Jag tänkte beställa på länk. Har dock svårt att förstå hur länken ser ut? På E/Ns illustration så ser det ut att vara "female" ändlänkar (vilket är det jag vill ha). Men på de bilder jag hittar på nätet så är det "male"Kortkorta versionen är att jag är nöjd. Du får en 39mm mikroklocka med 10atm vattenskydd och Sellita sw200 elabore med rätt speciell urtavla till ett bra pris. Sitter skönt på armen och skaver inte för mig på canvas iaf. Särskilt prisvärd nu när Sekvens har x%. Annars kan jag även rekommendera Chronofactum där jag köpte. Enda negativa jag kan komma på är att jag känner (inbillar?) att jag måste vara lite försiktig med gängorna till kronan. Men då är jag van Sinn som är rätt rejäla. Och länken är snygg men känns lite tunn men jag kör canvas. Oerhört svårfotograferad då glaset speglar. Hoppas du fick något svar. Bara PMa om funderar på något.
Här kommer bild jag har sen tidigare. Kan fota länken separat senare.Låter som en riktigt trevlig GADA för ~5k. Jag tänkte beställa på länk. Har dock svårt att förstå hur länken ser ut? På E/Ns illustration så ser det ut att vara "female" ändlänkar (vilket är det jag vill ha). Men på de bilder jag hittar på nätet så är det "male"Hur ser din länk ut?
![]()
![]()
Ser ut att vara maleHär kommer bild jag har sen tidigare. Kan fota länken separat senare.
![]()
Precis. Editerade mitt inlägg samtidigt som du la in ditt.Ser ut att vara maleSynd. Illustrationen ser ut att vara fel...