Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja! hejaropVisserligen inte en klocka, men väl klockrelaterat, en sida ur nya instruktionsbooklet:en till ”Subdater:n” (den senaste salmon-klockan). Vi tänkte köra hela manualen som art-deco posters!
![]()
Som när Liam Norberg beskriver sin vän?Märkte precis att jag tappat min ena sko. Men det är luuuuuungt.![]()
![]()
Exakt så. Finns nog inget snnat sätt att använda ”lugn” i min värld.Ja! hejarop
Som när Liam Norberg beskriver sin vän?
Monchardbilden verkade bekant.Visserligen inte en klocka, men väl klockrelaterat, en sida ur nya instruktionsbooklet:en till ”Subdater:n” (den senaste salmon-klockan). Vi tänkte köra hela manualen som art-deco posters!
![]()
Och den som du visade är inspirerad/kopierad av ”Normandie”, likaså min. Men jag har gjort om en hel del grejjer för att inte göra en ren kopia, men tycker att den gamla klassiska Normandie-postern är så fin och klassisk att jag gjorde min lik den.Monchardbilden verkade bekant.
Kul att se den igen!Så! Nu ska väl sommaren gå att hantera.
![]()
![]()
Mysiga färger och kul form. Gillar deras val av borstat och polerat med.Renderingar av kommande Trafford Crossroads. Jag tycker i alla fall att den ser riktigt trevlig ut och tror att de brukar vara relativt affordable? Om jag inte minns fel är det @Daydream_ll som har två snygga Trafford sedan tidigare och kanske kan kommentera kring kvalitet osv?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gör sig bäst på vitt tropic. Om nu jag bara kunde hitta min speedos med... Bild från arkivetDen Squalen var to die for!
Kommer behöva sälja en njure snart.
Aperol och chips kanske?Avsvalkning inomhus medelst Aperol och ostbågar. Jag är väääldigt sugen på något nytt nu och snart trillar det in något som jag väntat allt för länge på.
![]()
Visst var det den där du skulle sälja till mig sen va?Dubbelpostar lite, svensk sommar när den är som bäst.
![]()
Om den kommer ut så står du nog(?) först.Visst var det den där du skulle sälja till mig sen va?![]()