Noll klädkod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Entusiastiskt håller jag med!Raka "boettkortsidor" ( vad heter det egentligen?) Är grymt när det kommer till gummi.
![]()
Tror den stilen kort och gott kallas ”skindiver case” men det finns säkert ngn som kan rätta mig om jag har fel.Raka "boettkortsidor" ( vad heter det egentligen?) är grymt när det kommer till gummi.
Här exemplifierat av Mr. Ward och hans italienska älskarinna
![]()
Fina båda två!Största i-landsproblemet på semestern, när man har svårt att välja vilken klocka för dagen![]()
![]()
Stora problemFina båda två!
Vad har man för problem om man grubblat två veckor innan semestern vad man ska ta med dig då?
Riktigt läcker, sommarklocka!Gör sig bäst på vitt tropic. Om nu jag bara kunde hitta min speedos med... Bild från arkivet
![]()
Finns ju en tråd som vissa håller igång och andra jobbar hårt för att dra ner stämningen i.Har någon av er ”Islander” i samlingen? Det är anrika longislandwatch egna märke.
Search Results
longislandwatch.com
Sedärja! Helt missatFinns ju en tråd som vissa håller igång och andra jobbar hårt för att dra ner stämningen i.https://klocksnack.se/threads/islander-tråden-för-oss-som-gillar-islander.155284/page-3
Tråkig stämning i den tråden.Finns ju en tråd som vissa håller igång och andra jobbar hårt för att dra ner stämningen i.https://klocksnack.se/threads/islander-tråden-för-oss-som-gillar-islander.155284/page-3
Raka "boettkortsidor" ( vad heter det egentligen?) är grymt när det kommer till gummi.
Här exemplifierat av Mr. Ward och hans italienska älskarinna
![]()
Så härliga färger.Hittade ett par till med rak boett och "tropic stycke".
Känns som det blivet ett måste.
Alla med annan boettform ut på k&s?
![]()
Nu måste du ju säga vad hon saFick svidande kritik av frun, så vitt tropic av (ska inte säga vad hon tyckte om det..) och oanvända länken på. Riktigt trevlig faktiskt!
![]()
![]()
”Du ser ju fan ut som en kärring på Ullared!”Nu måste du ju säga vad hon sa![]()
Vet inte vad det är med vitt tropic som kvinnor hatar så mycket. Låter likadant här när jag har monterat detFick svidande kritik av frun, så vitt tropic av (ska inte säga vad hon tyckte om det..) och oanvända länken på. Riktigt trevlig faktiskt!
![]()
![]()