Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Försöker hitta ett gummiarmband men känns svårt, får kanske modda ett själv.Verkligen!
Jag var lite orolig den skulle bäras stort men inte, sitter bra! Udda och kul![]()
Jag köpte platt safirglas med klar AR från monsterwatches / robokies. Om Ar:en är svinbra är jag fel person o svara på. Fick ett trasigt glas men skickades ett nytt utan bekymmer o mkt bra service. Okej pris med.Var det @Knäckehäxan som beställt nytt god till skx nyligen? Taggar in @v0n och @BoZ80 oxå. Vart finns det ett platt glas med svinbra ar som inte drar åt blått?
Ok! Har du tryckt dit det nya?Jag köpte platt safirglas med klar AR från monsterwatches / robokies. Om Ar:en är svinbra är jag fel person o svara på. Fick ett trasigt glas men skickades ett nytt utan bekymmer o mkt bra service. Okej pris med.
Tycker som Knäckis att klar AR funkar bäst. Crystaltimes (seikomods) har bäst glas i klassen enligt migVar det @Knäckehäxan som beställt nytt god till skx nyligen? Taggar in @v0n och @BoZ80 oxå. Vart finns det ett platt glas med svinbra ar som inte drar åt blått?
Kollar där då!Tycker som Knäckis att klar AR funkar bäst. Crystaltimes (seikomods) har bäst glas i klassen enligt mig![]()
Grymme!Haha nej fastnade lite med jobb också
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Köpte min utomlands som så ofta får release före oss i SverigeGrymme!
Hur fick du den så tidigt? Vet att det var en hel drös som gruppköpte här från forumet, men dom ska få sina fr.o.m torsdag.
Hur är den? Var sjukt sugen att slå till på gruppköpet, men har vant mig vid SKX013 och tycker den är underbar i storleken, så en 007-size:ad skulle jag nog uppleva för stor. Men diggar verkligen detta släppet! Grattis!
Och bara för att ingen ska tro att jag är konsekvent kör vi idag med datumfönster.Rent estetiskt föredrar jag att slippa datum helt. Har man dessutom några olika klockor att rotera mellan är det skönt att slippa ställa datum också.
![]()
Var det @Knäckehäxan som beställt nytt god till skx nyligen? Taggar in @v0n och @BoZ80 oxå. Vart finns det ett platt glas med svinbra ar som inte drar åt blått?
Ja det har jag, det ser ju bra ut men kanske finns bättre AROk! Har du tryckt dit det nya?
Den är inte dum, den där! Föredrar dock nodate. Slår till den dagen den kommer med vit tavla, tror den skulle göra sig ruskigt bra i vitt!God morgon! Ännu en dag i det underbara ekorrhjulet. Skål kompisar!
![]()
Det är ingen jätteskillnad (46 vs 47mm) men alltid något. Den finns både med och utan datum och skulle tydligen även släppas i blått så småningom.Ska surfa in där sen, som ungdomarna säger. Men kortare L2L låter grymt! Det har varit lite av en dealbreaker för mig tidigare. Det går fortfarande att få utan datum med nya specifikationerna i övrigt?
Och apropå datumfönster är detta det bästa jag ägt. Datum är nästan ett måste för min del.
Färgmatchade datum - i synnerhet på mörka tavlor - och som är placerade kl. 6 eller mellan kl. 4 och kl. 5 är helt OK. Trevligt gummi!Och apropå datumfönster är detta det bästa jag ägt. Datum är nästan ett måste för min del.
I synenhet här så tycker jag att datumet hänger med i tavlans design. Men för tusan, jag gillar dag och datumet på min skx oxå.Färgmatchade datum - i synnerhet på mörka tavlor - och som är placerade kl. 6 eller mellan kl. 4 och kl. 5 är helt OK. Btw..., trevligt gummi!![]()
Fy f-n vad najs den är. Får mig att vilja ta på min som jag köpte av @MaBr (nej, du får inte köpa tillbaka den, fast jag vet att du vill...Beater idag.
![]()