• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tänkte lägga ut denna på k&s men har för mig att det var någon här som ställde sig i kö men kommer inte ihåg vem? Så kör en liten heads up..
PXL_20220706_130032728.jpg
 
Kan varmt rekommendera både modellen och @sekvens som fixade denna hem till mig på bara någon dag, dessutom kontakt under hela leveransen och ypperligt förpackad. Bara kolla lådan!

Och klockan då? Oerhört prisvärd! Titanboett, superlume och safirglas för att nämna något. Dessutom riktig skruvkrona med 200 m WR. Med yttre skalan läser du av andningsfrekvenser och hjärtslag.
En riktig field watch, med andra ord. Kommer dessvärre inte att stanna hos mig då jag vant mig vid +42 mm men jag är glad att ha fått bekantat mig.

Har inte provat natot som ingår, utan kör på ett tropic från CNS.

498918.jpg
498909.jpg
IMG_20220701_182841.jpg
498919.jpg
 
En god Wisby Weisse, en riktigt bra bok och en ännu bättre klocka. Skönt med semester! 😁 Bjuder också på en hund som tycker att jag är dum i hela huvudet för att jag föredrar de tre sakerna framför att leka med honom just nu. Kan man se mer dömande ut..? 😅
PSX_20220706_170645.jpg
PSX_20220706_170939.jpg
 
Kan varmt rekommendera både modellen och @sekvens som fixade denna hem till mig på bara någon dag, dessutom kontakt under hela leveransen och ypperligt förpackad. Bara kolla lådan!

Och klockan då? Oerhört prisvärd! Titanboett, superlume och safirglas för att nämna något. Dessutom riktig skruvkrona med 200 m WR. Med yttre skalan läser du av andningsfrekvenser och hjärtslag.
En riktig field watch, med andra ord. Kommer dessvärre inte att stanna hos mig då jag vant mig vid +42 mm men jag är glad att ha fått bekantat mig.

Har inte provat natot som ingår, utan kör på ett tropic från CNS.

498918.jpg
498909.jpg
IMG_20220701_182841.jpg
498919.jpg
Fasen den där var frän hörru! Fler bandkombinationer tack 😍
 
Tillbaka
Topp