Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!
Skadan är den felaktiga texten på rehauten.Skulle nästan kunna köpa det här "pre damaged" uret - trots vit datumskiva - p.g.a. av texten på dess rehaut: "Pizza with pineapple is not pizza".![]()
![]()
Det var jagTänkte lägga ut denna på k&s men har för mig att det var någon här som ställde sig i kö men kommer inte ihåg vem? Så kör en liten heads up..
![]()
Det påståendet får du ta med en italienare.Skadan är den felaktiga texten på rehauten.
Satan vad bra
Tror det betyder "Många bra dyk" typ.
Måste ha tag på ett sådant rosaEn god Wisby Weisse, en riktigt bra bok och en ännu bättre klocka. Skönt med semester!Bjuder också på en hund som tycker att jag är dum i hela huvudet för att jag föredrar de tre sakerna framför att leka med honom just nu. Kan man se mer dömande ut..?
![]()
![]()
Sjukt bra på det bandet! Jäkla läcker klocka det där.Christopher Ward Atoll ltd
Inte kortat länken ännu så fick bli gummi.
Tavlan är tusen gånger bättre irl.
![]()
Japp, alla borde ha ett sånt. Sjukt bra färg och riktigt bra kvalitet.Måste ha tag på ett sådant rosa![]()
Känns ju rätt logiskt! Tack!Tror det betyder "Många bra dyk" typ.![]()
Sjukt bra på det bandet! Jäkla läcker klocka det där.![]()
Japp, alla borde ha ett sånt. Sjukt bra färg och riktigt bra kvalitet.![]()
Tack skulle köpt 2 men nu bor det på CertinanSjukt bra på det bandet! Jäkla läcker klocka det där.![]()
Fasen den där var frän hörru! Fler bandkombinationer tackKan varmt rekommendera både modellen och @sekvens som fixade denna hem till mig på bara någon dag, dessutom kontakt under hela leveransen och ypperligt förpackad. Bara kolla lådan!
Och klockan då? Oerhört prisvärd! Titanboett, superlume och safirglas för att nämna något. Dessutom riktig skruvkrona med 200 m WR. Med yttre skalan läser du av andningsfrekvenser och hjärtslag.
En riktig field watch, med andra ord. Kommer dessvärre inte att stanna hos mig då jag vant mig vid +42 mm men jag är glad att ha fått bekantat mig.
Har inte provat natot som ingår, utan kör på ett tropic från CNS.
![]()
![]()
![]()
![]()