• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Glöm inte Brad Pitt som rockar en Citizen Bullhead på bund i Once upon a time in Hollywood. Stenhård!
braddpitt.jpg

35814819-32249753.jpg
En 70-tals modell i en film som utspelar sig ’69 🤯

Jag vet att Bund strap är en vattendelare, men jag tycker det är ohemult coolt (även om jag själv har svårt att bära upp det pga. o-coolhet). Men jag menar, om Redford, McQeen och Newman rockade ju bund för full maskin, och då blir det coolt i min bok!
Med andra ord, jag har har lyckat tjata mig till Bund på nya klockan! 😅

71F40979-8AB0-4375-8E44-E4DFBB14F175.jpeg
Jag vet att Bund strap är en vattendelare, men jag tycker det är ohemult coolt (även om jag själv har svårt att bära upp det pga. o-coolhet). Men jag menar, om Redford, McQeen och Newman rockade ju bund för full maskin, och då blir det coolt i min bok!

Bund är svårt men coolt! 😎

Såja! Uppladdning börjar nu.
IMG20220720100333__01.jpg
Det är ju så Brian May bär sin klocka!

Det sägs att det krävs en riktig man för att bära bund. Tveksam om det funkar på mina knarkararmar. Är det valfritt eller standard med bund på den?
Glöm inte Brad Pitt som rockar en Citizen Bullhead på bund i Once upon a time in Hollywood. Stenhård!
braddpitt.jpg

35814819-32249753.jpg
Nivån är förhoppningsvis något lägre än en av de bästa och mest omtyckta människorna i världen. 😉

Det är ju så Brian May bär sin klocka!

Det sägs att det krävs en riktig man för att bära bund. Tveksam om det funkar på mina knarkararmar. Är det valfritt eller standard med bund på den?

Nivån är förhoppningsvis något lägre än en av de bästa och mest omtyckta människorna i världen. 😉
Haha! Säkert därför jag inte kan bära upp det!
Det är valfritt!

Skippar stranden i eftermiddag och drar till Loreto istället. Helt säkert kommer vi besöka den berömda kyrkan. men vad min familj inte vet är att kyrkan är någon typ av skyddshelgonaktig grej för flygplan och där finns både luftvärnskanoner, frecce tricoloriplan och militärt flygplansmiseum 🤓🤓🤓
E1678450-4E2E-4326-8CF9-16C6837E2B0E.jpeg

Tillbaka
Topp