Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt sitter ju grymt trots 43mm
SatanVar och badade på Ringenäs idag och det var den sjukaste mängden maneter jag någonsin sett.
Var mer maneter än vatten på vissa ställen...
Någon som vet vad det här är för maneter? Ser inte ut som vanliga öronmaneter.
Vi hade också en invasion av maneter i Helsingborg för ett par veckor sedan. Då var det obehaglig blandning av öron- & brännmaneter. Enligt forskare har maneterna haft riktigt gott om plankton att mumsa på i år och därför "på hugget" redan nu. Är ju egentligen ett bra tecken för det marina livet, men synnerligen obehagligt för badare. Vi brukar ju inte få brännmaneter förrän i augusti, men i år kom de redan i juni.Var och badade på Ringenäs idag och det var den sjukaste mängden maneter jag någonsin sett.
Sista bildenVar och badade på Ringenäs idag och det var den sjukaste mängden maneter jag någonsin sett.
Brände mig för första gången på midsommarafton va galet mkt små brännisar.Vi hade också en invasion av maneter i Helsingborg för ett par veckor sedan. Då var det obehaglig blandning av öron- & brännmaneter. Enligt forskare har maneterna haft riktigt gott om plankton att mumsa på i år och därför "på hugget" redan nu. Är ju egentligen ett bra tecken för det marina livet, men synnerligen obehagligt för badare. Vi brukar ju inte få brännmaneter förrän i augusti, men i år kom de redan i juni.
Snyggt sitter ju grymt trots 43mm
Sitter grymt på dig jag har haft certinan med men har 17,5cm har dock så stor handledsknöl så den satt inte bra på länk.Jag tycker att den bärs bra för sin storlek, har ca 19cm runt handleden dock så det hjälper ju såklart.
Två andra 43mm i samlingen för jämförelse:
Sitter grymt på dig jag har haft certinan med men har 17,5cm har dock så stor handledsknöl så
Men badade du med läder?Combat sub en börjar gifta sig fint med solbrännan..
Jajamänsan! Måste få till lite patina på lädret oxo.Men badade du med läder?
Ja har gömmi jag.Men badade du med läder?
Sitter grymt på dig jag har haft certinan med men har 17,5cm har dock så stor handledsknöl så den satt inte bra på länk.
Ok gött detSer ut som att den satt bra på dig med! Riktigt snygg kombo med det bandet mina handledsknölar är väldigt små så jag brukar bära klockan rakt över knölen utan problem.
Ska utomlands i en månad på lördag och såg att jag inte har en vattentät klocka i koocklådan.. någon som har nått som skräpar som dom vill flippa i en F2F affär imorgon i Sthlm? PM!