• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

timexen får hänga med
F45A10E9-504E-4724-8DB6-F2811F7CF9DF.jpeg

I Åhus! https://www.c4energi.se/badtemperatur/
Men såg på nån annan sida nu när jag kolla att det var 15, men det tvivlar jag på. Fick liksom akut reumatism, panikångest och starka känslor av yttre obehag efter en kort stund i vattnet. Du vet att du inte kan räkna med att du fyllt poolen med Östersjövatten och tagit den temperaturen väl?

Skämt åsido, kallt som satan men uppfriskande. Men långbad var det verkligen inte.
Oj nej i Åhus är det sällan varmt 😬 Nej i "poolen" var det 24° nu ikväll 🤗

Klocka för Tropic (⬅️ Ja jag skrev Tropic med vilje 😘)
IMG_20220719_121343.jpg

Jag vet att Bund strap är en vattendelare, men jag tycker det är ohemult coolt (även om jag själv har svårt att bära upp det pga. o-coolhet). Men jag menar, om Redford, McQeen och Newman rockade ju bund för full maskin, och då blir det coolt i min bok!
Med andra ord, jag har har lyckat tjata mig till Bund på nya klockan! 😅

71F40979-8AB0-4375-8E44-E4DFBB14F175.jpeg

Jag vet att Bund strap är en vattendelare, men jag tycker det är ohemult coolt (även om jag själv har svårt att bära upp det pga. o-coolhet). Men jag menar, om Redford, McQeen och Newman rockade ju bund för full maskin, och då blir det coolt i min bok!
Med andra ord, jag har har lyckat tjata mig till Bund på nya klockan! 😅

71F40979-8AB0-4375-8E44-E4DFBB14F175.jpeg
Helt rätt på den där. Skulle va mer oväntat med ett gummibund på en dykare 😜

Tillbaka
Topp