Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas att du kan knipa en gul vid släppet av IV. Ligger inte dem färgglada i det prisspanet.Hejsan folket, sitter i skuggan och håller mig sval.
Var det någon i tråden som knep Jeser90’s 5303-01? Klappö på den i så fall
Har precis missat en drömklocka som blev för dyr. 16000:- för en gammal gul Seaforth kändes lite väl dyrt.
Haha, tackVälkommen tillbaka @Donkii
Ser att vissa postar Yema i tråden, sedan när började Yema klassas som ett micromärke?
Här är min LeJour/Yema Yachtingraf från 1968.
AC på gymme är rätt skönt.35 grader. Lika bra att lägga sig under ett träd och gilla läget.
Snyggt släpp av svenska Bravur. Trevligt också att man dragit ner storleken till sansade 38,2mm.
Snygg klocka men för det priset hade det väl varit fint med ett gummiband som inte kommer från Aliexpress kan man tycka…
Mechaquartz istället och sänk priset till 2600 kr så kan jag slå till även med det bandet dock!Tänkte samma sak...
Mechaquartz istället och sänk priset till 2600 kr så kan jag slå till även med det bandet dock!
Fan, den där du! Jäkligt grisig!Ser att vissa postar Yema i tråden, sedan när började Yema klassas som ett micromärke?
Här är min LeJour/Yema Yachtingraf från 1968.