Slaskhögen
Basic
Kvällsdopp efter en svettig dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ojojoj sjukt fin Le Jour/Yema!Ser att vissa postar Yema i tråden, sedan när började Yema klassas som ett micromärke?
Här är min LeJour/Yema Yachtingraf från 1968.
Yema ägdes väl av Seiko i bra många år innan det blev tillbaka köpt av nån fransos i mitten på 10talet. Min kan bli din för cirka 30kojojoj sjukt fin Le Jour/Yema!
Jag ser Yema som affordable, likt Seikos dykare mm. De har i stort sett samma historia och ligger numera i samma prisklass(er), Superman och SPB, med vissa skillnader såklart. Men ungefär så
Aldrig för sent för lite vintage dykHmm bilder som detta @Donkii gör ju att man vill ha vintagedykare igen ajaj…
Ha-begäret eller avundsjukan växer ju mer man scrollar. Sjuka pjäser. Tror dock proplofen tar priset, mumma!Aldrig för sent för lite vintage dyk
Riktigt mysiga! ProplofenAldrig för sent för lite vintage dyk
Ha-begäret eller avundsjukan växer ju mer man scrollar. Sjuka pjäser. Tror dock proplofen tar priset, mumma!
Riktigt mysiga! Proplofen
Magiska bilder! Den Omega trion täcker det mesta Placeringen av datumfönster är ju helt rätt på din ploprof ref också!Helt ok ju
Men knappast affordable så den passar i denna tråd
Jag är beredd att hålla med den var grym! Finns lite annat gömt i lådorna också, dock avyttrat några från bilden men lite annat har dock kommit till..Magiska bilder! Den Omega trion täcker det mesta Placeringen av datumfönster är ju helt rätt på din ploprof ref också!
Det var en minst sagt gedigen samling! Sjukt trevlig patina som vissa har fått! Har själv inte så mycket vintage tyvärr men håller utkik på en trevlig Omega dressare eller någon med tropic dial! Den i mitten där tavlan är mörkt orange var verkligen läcker. Trevligt med orginalkronor också, många man ser verkar tyvärr sakna det.Jag är beredd att hålla med den var grym! Finns lite annat gömt i lådorna också, dock avyttrat några från bilden men lite annat har dock kommit till..
Det var en minst sagt gedigen samling! Sjukt trevlig patina som vissa har fått! Har själv inte så mycket vintage tyvärr men håller utkik på en trevlig Omega dressare eller någon med tropic dial! Den i mitten där tavlan är mörkt orange var verkligen läcker. Trevligt med orginalkronor också, många man ser verkar tyvärr sakna det.
Tändvätska?Nån mer som kör tändvätska
Den där tavlan var helt i min smak! Väldigt charmig
Taget, jag skickar 30 st K i ett kuvertYema ägdes väl av Seiko i bra många år innan det blev tillbaka köpt av nån fransos i mitten på 10talet. Min kan bli din för cirka 30k
Tack förresten
Även tack till dig @Jockinho
Fina!Nya leveranser under semestern
Fina!
Vad är det i kartongerna då?
Köpte en själv beg full set, galet nöjd och 36 mm känns verkligen perfekt såhär efter någon månad. Miyotaurverk från Japan vet man ju men resten då? Det står "Great Britain" på urtavlan och klockan är tillverkad i Sheffield, eller i vart fall hopsatt där. Men var är delarna, boett, armband och glas tillverkade? Kina? Någon som vet?Lyckades klicka hem en Smiths Everest i söndags som får följa med på helgens aktiviteter.
Ginault?Zelos Comet Salmon
Zelos Hammerhead Burnt Orange, inte hunnit plasta av ännu
Någon som kan gissa vad detta från en skymt av boxen?
Jag killgissar att allt är gjort/ihopsatt i kina (förutom urverket). Timefactors är ett one-man-show så tvivlar att han har ngt. alls gjort i ukKöpte en själv beg full set, galet nöjd och 36 mm känns verkligen perfekt såhär efter någon månad. Miyotaurverk från Japan vet man ju men resten då? Det står "Great Britain" på urtavlan och klockan är tillverkad i Sheffield, eller i vart fall hopsatt där. Men var är delarna, boett, armband och glas tillverkade? Kina? Någon som vet?
You guessed it! Deras nya Silent Service, så otroligt bra!Ginault?
Åh vad kul! Ska bli roligt att höra dina intryck senYou guessed it! Deras nya Silent Service, så otroligt bra!