Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någon mer info eller är detta en första yeaser? Det finns väl bara Ronda att välja på med specifikation enligt ovan.NC003 på g från Horloscaphe. Känns väldigt intressant.
Har bara sett denna teaser om ny modell. Hoppas på samma boett som på den specialare från Horloscaphe som @Leppe har, med kronskydd.Finns det någon mer info eller är detta en första yeaser? Det finns väl bara Ronda att välja på med specifikation enligt ovan.
Ska erkänna att Zelos inte brukar tilltala mig men den här var mummaMorgonkaffe!
Kör Zelos en dag till.
Fortfarande inte tröttnat på den trotts att jag haft den sen fredag.
Bronset blir fläckigt direkt efter kontakt med vatten av olika slag, sött, salt och innehållande hundshampoo
Har du fått din ännu? Min är på ingång i dagarna.Blev det några Australis Sea Shade i tråden?
Le pjez of the day!
Efter lång väntan så är min på ingång, fått din ännu? Bara läst positiva saker på fejan.Dags att välja Sea Shade.
Hatar att välja i dessa pollar.
Sjukt många alternativ.
Tycker alla ser bättre ut på nato, särskild den vita
Schysst spec för en billig peng i alla fall.
Light Blue with date
Light Blue no date
Forged by the Sea with date
Forged by the Sea no date
Black with date
Black no date
Red with date
Red with no date
White (white bezel) with date
White (white bezel) no date
White (orange bezel) with date
White (orange bezel) no date
All-Green stretch goal with date
All-Green stretch goal no date
Vintage Green stretch goal with date
Vintage Green stretch goal no date
Teal stretch goal with date
Teal stretch goal no date
5 standardversioner
Några extra som tillkom
Lutar lite åt den vita kanske
Ser superfräsch ut på nato
Efter lång väntan så är min på ingång, fått din ännu? Bara läst positiva saker på fejan.
Slog aldrig till faktiskt. Vilken färgkombo körde du? Hoppas den blir till belåtenhet!Har du fått din ännu? Min är på ingång i dagarna.
Mycket trevliga klockorLite sliten och hemkommen från helgens begivenheter i Falkenberg packar jag upp en urmodell, som det troligen är tjugo år sen jag hade senast. Piggar upp en gästabudstrött gammal man.
Lite sliten och hemkommen från helgens begivenheter i Falkenberg packar jag upp en urmodell, som det troligen är tjugo år sen jag hade senast. Piggar upp en gästabudstrött gammal man.
Håller med! Grymt trevliga pjäser!Mycket trevliga klockor
Lite sliten och hemkommen från helgens begivenheter i Falkenberg packar jag upp en urmodell, som det troligen är tjugo år sen jag hade senast. Piggar upp en gästabudstrött gammal man.
Bra skitMycket trevliga klockor
Den helvita, kommer bilder inom kort. Ser grym ut.Slog aldrig till faktiskt. Vilken färgkombo körde du? Hoppas den blir till belåtenhet!
Min kom idag, bilder inom kort.Nej, ingen avisering eller annan kontakt än så länge.
Bra band medBra skit