Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja posta länkarna, det är väl inga problem?Klockan har inte visats här ännu, eller hur? Isotope Hydrium X Blink.
Ablogtowatch och fratello har skrivit recensioner om den. Jag vet inte - är det tillåtet att dela länkarna till recensionerna?
Lite som en affordable chronolink!Fick låna (läs ”påtvingad”) dotterns PJ Masks-klocka, blått funkar alltid på sommaren . Skulle kunna varit något från Invicta sett till sizen
Riktigt fin och rolig design! Jag har sett will return dyka upp i olika Facebookgrupper och har för mig att den är baserad på något annat?Klockan har inte visats här ännu, eller hur? Isotope Hydrium X Blink.
Ablogtowatch och fratello har skrivit recensioner om den. Jag vet inte - är det tillåtet att dela länkarna till recensionerna?
Riktigt fin den där! Var köpte du den?När det är trist och mulet ute får man kompensera med lite färg
Pippigula NJ0150-81Z från Citizen är affordable om än inte från ett mikromärke.
Klockan har inte visats här ännu, eller hur? Isotope Hydrium X Blink.
Riktigt fin den där! Var köpte du den?
Men vad är det för gummi???Blev ett tidigt avslut på jobb idag, vem orkar jobba i den här värmen. Packade långfenorna, hämtade sparven på förskolan och drog ner till stranden istället för lite bad och snorkling. Efter att ha haft min nya Squale på armen i tre veckor i sträck så fick det bli något annat idag.
Svårt att klaga på temperaturen...
Nu har jag hamnat i soffan på terrassen istället, kan inte klaga på det heller.
Det är ett Isofrane i färgen Light gray.Men vad är det för gummi???
Ouch! Nu kommer örfilarna regelbundet
Eftersom ingen svarar när man mejlar så skriver jag här: jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt för att jag överträdde (ännu) en regel. Jag var nästan färdig med annonsen men var tvungen att natta dottern så jag tryckte på publicera och tänkte att jag kan säkert justera returpolicy etc. om en stund. Det kunde jag tydligen inte.
Ett tips i all välmening: det vore schyst att skicka ett mejl och påminna innan ni raderar annonsen helt. Tidsåtgången är densamma — fast mycket trevligare.
EDIT: fast nu måste jag tydligen vänta 24 timmar, så att försöka göra rätt för sig gick inte heller.
Satt som en smäckDet är ett Isofrane i färgen Light gray.
Ouch! Nu kommer örfilarna regelbundet
Eftersom ingen svarar när man mejlar så skriver jag här: jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt för att jag överträdde (ännu) en regel. Jag var nästan färdig med annonsen men var tvungen att natta dottern så jag tryckte på publicera och tänkte att jag kan säkert justera returpolicy etc. om en stund. Det kunde jag tydligen inte.
Ett tips i all välmening: det vore schyst att skicka ett mejl och påminna innan ni raderar annonsen helt. Tidsåtgången är densamma — fast mycket trevligare.
EDIT: fast nu måste jag tydligen vänta 24 timmar, så att försöka göra rätt för sig gick inte heller.
Det är en väldigt ljus färg och det ser i princip alltid vitt ut på bild. Passar väldigt bra till off-white-färgen på tavlan på Synchron i alla fall. Önskar att Isofrane gjorde ett som var vitt dock!Satt som en smäck
Tyckte det såg vitt ut och blev helt konfunderad
Det är just på chrono jag har hittat dom och då nästan bara i Asien. Finns en i Frankrike. Blir väl att beställa från Asien och då åka på tullavgifter/moms. Är den svår att dra upp? Kronan ser svår ut att greppaHittade den hos en, vad jag gissar, gråhandlare i Frankrike via Chrono24. Tog dock 2,5 månader innan dom kunde leverera och jag kan inte se att dom erbjuder fler gula till salu.
Just denna linje av klockor är lite knepiga att hitta inom EU ( har för mig att dom släpptes för resten av världen rätt så nyligen. Var Asia only ett tag ) men sök NJ0150 på Chrono24 för att se vad som dyker upp.
Absolut, ens eget fel och så vidare. Säger inget om det, jag kan både vara en slarver och ha bråttom!Imorgon är en annan dag! Hänt oss alla, ens eget fel även om det är surt
Tavelstrukturen ser i alla fall jäkligt go ut!Det enda jag visste om Boldr Venture när jag köpte den var att den hade seikourverk. Upptäckte idag att den lät skumt lik alla andra mikros jag har. Det visade sig att varianten med 24h subtavla är miyota apache edition. Jaja
Tavelstrukturen ser i alla fall jäkligt go ut!
Missat din tror jag. Vilken har du?Nu äger jag ju en men ändå, rena hamiltondödaren
Sweet! Hade en Nodus contrail med liknande tavla. Gillart!Exakt samma
Ja det är en av de finaste tavlor jag haft Bryg mig inte om avhuggna arabiska.Tavelstrukturen ser i alla fall jäkligt go ut!
Jag fick nog upp ögonen för den här. Tack!Exakt samma
Det är just på chrono jag har hittat dom och då nästan bara i Asien. Finns en i Frankrike. Blir väl att beställa från Asien och då åka på tullavgifter/moms. Är den svår att dra upp? Kronan ser svår ut att greppa
Kan rekommendera denna modellen varmt, svårt att hitta ballare för så lite pengar. (Nej, jag är inte sponsrad!)Venture Black Dawn
(PS. Har justerat priserna på BOLDR i shoppen så att de ligger på samma nivå som andra ÅF inom EU...)