Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är bandet färdiganpassat. Grymt resultat på en grym klocka, Australis SeaShade
Kan jag lösaBehövs lite mer brunt i tråden.
Det vet jag att du kan.Kan jag lösa
MäktigtHotel Belvedere vid glaciären
Furka!Hotel Belvedere vid glaciären
Välkommen tillbaka!Länge sedan jag postade något, blir en trevande comeback idag. Haft ett svajigt klockintresse senaste året/åren men börjar hitta tillbaks till galenskapen
TackVälkommen tillbaka!
Åh där har man stånkat upp i dimma med folkabussen Folke som höll på att lägga av. Sen lättade dimman och hela utsikten och hotellet drabbade en.Hotel Belvedere vid glaciären
Grattis till en riktigt fin klockaÄntligen kom den min Yema flygraf M1, och efter justering av länken så har vi nu spenderat det senaste dygnet ihop.. Känns bra än så länge och hoppas att det blir den GADA för mig som jag tycker den har potential att vara.
Jag tror att @Nilas kanske har/hade en 43mm?Någon här inne som suttit på en hydroconquest auto 43mm på gummi och kan dela med sig av någon bild? Fick ett jäkla sug helt plötsligt. (Vill hävda att en beggad kvalar in i denna tråd)