Jag hade 41:an i grönt, på länk och gummi. Annars var det helt rätt .Jag tror att @Nilas kanske har/hade en 43mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade 41:an i grönt, på länk och gummi. Annars var det helt rätt .Jag tror att @Nilas kanske har/hade en 43mm?
Kan du rota fram någon bild tro? Tycker gummit ser så sjukt läckert och bekvämt ut.Jag hade 41:an i grönt, på länk och gummi. Annars var det helt rätt .
Kan du rota fram någon bild tro? Tycker gummit ser så sjukt läckert och bekvämt ut.
Stort tack @fluffy67. Ja det känns bra än så länge.. Vi får se vad vi kan komplettera den med..Grattis till en riktigt fin klocka
Mycket bekvämt .
Tackarr! Man blev ju inte mindre sugen direkt
Härlig ton på bandet!Pensionären håller numera tätt, vet att ni suttit som på nålar och så...
Lätt som en plätt, vill inte höra ett pip om att man inte kan ha gamla klockor i vattnet bla bla bla igen.
Nu blir det Goliat
Gillart också, fast det har blivit aningens missfärgat i sommar tyvärr, inte ok Joseph BonnieHärlig ton på bandet!
Lagårdsromantik.
Lär dock inte bli så affordabel?Tissot släpper reissue på Telemeter 1938. Vacker skapelse.
Ja det gjorde det! Aluminium-insertet är något tunnare man annars passade det perfa!Blev som sagt sjukt bra men ska bli spännande att se det andra tilltänkta. Passade det utan mod?
Ja det gjorde det! Aluminium-insertet är något tunnare man annars passade det perfa!
Otroligt bra ställe, var där förra veckan!Medelhavet, i centrala Karlstad. Bra alternativ när semestern är slut
Hittade märket Houson. Lite B&R och Heuer vibbar men rätt fräna.Jag utfärdade köpstopp fr.o.m. 1 juli, men det gick väl sådär då resultatet blev tre köp under månaden. Jag har viss "sjukdomsinsikt", men det känns ändå lite som då räven vaktar hönsgården. Nu är jag lite småsugen på något fyrkantigt. Är denna för lik B & R? Ser ju lite småkul ut.
Aquatico Steel Man Black NH35
The Aquatico Steel Man Black NH35 is a is a very comfortable and beautiful vintage style diving watch. All the specifications are just right: a mechanical Made in Japan SII NH35 movement, ceramic bezel insert, durable sapphire glass with an inner anti reflective coating, an incredible 1000m...www.seriouswatches.com
Den översta tycker jag är en skojig "kronografdressare" och det är alltid lite kul med lila tavlor. Jag har en lila Aragon Divemaster, men den är från tiden då jag hade "storleksvansinne" och har 50 mm i Ø. För mycket clownklocka.Hittade märket Houson. Lite B&R och Heuer vibbar men rätt fräna.
Där så, sista lördagen på denna semestern