Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra det! originalbandet var dessvärre ungefär lika 90-tals-trist som man kan föreställa sigZulu/ bonetto 295?
En av de som jag alltid ångrar att jag aldrig köpt. Hade älskat den med originallänken Gör sig väldigt bra på natot där medDen första av mina "riktiga"klockor. Inköpt för många år sedan, fortfarande en favorit. Idag på soligt nato i sommarvärmen.
Kardborre? Riktigt sugen på ett sånt, om det är något o ha alltså. Passar ju riktigt bra när det är rakt mellan bandhornen.. Får köpa fler klockor.Stämmer bra det! originalbandet var dessvärre ungefär lika 90-tals-trist som man kan föreställa sig
Den där klarar man sig riktigt bra med!Innan vi får mindre svajiga elpris-tider så kommer det nog inte komma in mycket nytt till lådan. Desto mer nöjd är jag med att jag har den här som mer eller mindre bor på handleden.
Beror ju på hur långt du tänkt simmaKänns tryggt med 600 m när man badar!
Nån vidrig läderhybrid. Gummit är bra och passar på det mesta tycker jag, slarvade bort det jag hade men fick ett nytt av bäste @MaBr .Kardborre? Riktigt sugen på ett sånt, om det är något o ha alltså. Passar ju riktigt bra när det är rakt mellan bandhornen.. Får köpa fler klockor.
För övrigt är det taskigt mot oss andra o posta semesterbilder när sommaren är slut
Jag har länk också, men den är inte superbekväm. Annars föredrar jag klockor på länk, överlägset skönast. Ångrar att jag inte köpte en orange också, när jag ändå handlade. Hade varit en grym dubbel.En av de som jag alltid ångrar att jag aldrig köpt. Hade älskat den med originallänken Gör sig väldigt bra på natot där med
Det kunde ha varit så men hade tyvärr bara ett sånt! Riktigt trevligt band men jag tyckte att det var lite för långt så jag använde aldrig det.Nån vidrig läderhybrid. Gummit är bra och passar på det mesta tycker jag, slarvade bort det jag hade men fick ett nytt av bäste @MaBr .
Han har säkert tio till i lådan så det är bara att fråga
Nej, sommaren är långt ifrån slut, skärpning!
Snygg! Är det årets släpp eller en tidigare?Zelosen på idag.
Har inte hunnit tröttna på 14 dagar.
Bra början på relationen
Roadtrip i finvädret
Snygg! Är det årets släpp eller en tidigare?
Well spotted! Här kommer en till lite svårareJag tror bestämt att du befinner dig, eller befann dig mellan Jönköping och Gränna, på en plats som även pryder omslaget på en gammal vägatlas.
Kan det stämma?
Vem använder förresten vägatlas i dag. Inte ens jag som är både 50+ och gammal kartnörd.....
Go patina på den!
Rätt igen. Vi fortsätter på samma temaEftersom environgerna redan är bekräftade gissar jag att det är Vadstena vi ser i horisonten med slottet och kyrkan.