• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hänger också i trädgården med kaffe, morrn!

117AB321-5098-4FF7-9E8B-34FD238ADB34.jpeg

9A7A269B-237F-47B0-A545-84A295CF2287.jpeg

Stämmer bra det! originalbandet var dessvärre ungefär lika 90-tals-trist som man kan föreställa sig 😆
Kardborre? 😅 Riktigt sugen på ett sånt, om det är något o ha alltså. Passar ju riktigt bra när det är rakt mellan bandhornen.. Får köpa fler klockor.
Innan vi får mindre svajiga elpris-tider så kommer det nog inte komma in mycket nytt till lådan. Desto mer nöjd är jag med att jag har den här som mer eller mindre bor på handleden.
F4EF6235-2FDF-437C-896E-4182EB4FD177.jpeg
Den där klarar man sig riktigt bra med! 👌

Känns tryggt med 600 m när man badar! 🤣

26185372-6B3F-4C0A-B050-3E9AD72B48BE.jpeg
57136A6F-D3C1-428B-B11F-0C953CA5C9A4.jpeg
71BF6B37-757E-4BF0-910C-4C4D0DA48DBF.jpeg
Beror ju på hur långt du tänkt simma 🤓
För övrigt är det taskigt mot oss andra o posta semesterbilder när sommaren är slut 😂

Kardborre? 😅 Riktigt sugen på ett sånt, om det är något o ha alltså. Passar ju riktigt bra när det är rakt mellan bandhornen.. Får köpa fler klockor.
För övrigt är det taskigt mot oss andra o posta semesterbilder när sommaren är slut
Nån vidrig läderhybrid. Gummit är bra och passar på det mesta tycker jag, slarvade bort det jag hade men fick ett nytt av bäste @MaBr .
Han har säkert tio till i lådan så det är bara att fråga 😁

Nej, sommaren är långt ifrån slut, skärpning!

En av de som jag alltid ångrar att jag aldrig köpt. Hade älskat den med originallänken 😍 Gör sig väldigt bra på natot där med 🔥💛
Jag har länk också, men den är inte superbekväm. Annars föredrar jag klockor på länk, överlägset skönast. Ångrar att jag inte köpte en orange också, när jag ändå handlade. Hade varit en grym dubbel.

Nån vidrig läderhybrid. Gummit är bra och passar på det mesta tycker jag, slarvade bort det jag hade men fick ett nytt av bäste @MaBr .
Han har säkert tio till i lådan så det är bara att fråga 😁

Nej, sommaren är långt ifrån slut, skärpning!
Det kunde ha varit så men hade tyvärr bara ett sånt! 😁 Riktigt trevligt band men jag tyckte att det var lite för långt så jag använde aldrig det. 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp