En matic?Fick bli Doxa idag också, behövdes ju något färgglatt dagen till ära!
Någon som ser vad FruBr har på armen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En matic?Fick bli Doxa idag också, behövdes ju något färgglatt dagen till ära!
Close but no cigar!En matic?
Rosa onda med LIW safir bezel?Close but no cigar!
Fick bli Doxa idag också, behövdes ju något färgglatt dagen till ära!
Japp, 100%!Rosa onda med LIW safir bezel?
Mycket bra, spot on!Squale Onda, den rosa
Ja, prisdiffen mellan C24 och deras egen sida är obegriplig. Och ja, glaset är nog den största skillnaden. Har inte forskat på det så jag kan ha fel.
Jag kan vara grov i mun vilket löser de flesta problem. Om de inte passar får jag skaffa flex-stift.Hoppas du är tillräckligt grov Jag har för mig att någon skrev att de inte gick att använda alls om man har under 17cm eller liknande p.g.a. hålens placering.
Jag är väl medveten om att inlägget bjuder på sexuella anspelningar och det är inget jag skäms för! Snarare tvärtom!
Kan vara det mest prisvärda jag testat hittils, 1100:- för en ny dykare
Rolig dykar-chronograph! Får en att associera till Italien och 80-taletJa ja, jag har kul i alla fall
Ja den är kul! Lagom storlek, tunn och sitter gött! Sector var ju da shit på 80-90-talet nere runt medelhavet. Blev inga kioskvältare här uppe i norr kanske men det är väl aldrig för sentRolig dykar-chronograph! Får en att associera till Italien och 80-talet
Ser mycket trevligt ut. Jag är svag för 12 h inserts för enkel dual time.Alltid kul med ett paket som väntar på en när man varit iväg ett tag. Ska bli intressant att stifta bättre bekantskap med denna, nytt märke och urverk för mig, Hemel Airwing med ST19 - via tradera
Ja det är ett riktigt bra pris just nuSlog till på en svart. Samma modell går på mellan 2000 och 3000kr i andra butiker!
Mycket trevlig! Bättre än tissot ju. Vad är det för storlek på den där?
Testat Tissoten också. Den här är många resor bättre denna är 36an.Mycket trevlig! Bättre än tissot ju. Vad är det för storlek på den där?
Perfekt storlek för den typen av klockaTestat Tissoten också. Den här är många resor bättre denna är 36an.
Håller med! Sitter klockrentPerfekt storlek för den typen av klocka
Testar affordable vintage, kanske ska slå in på den banan också eller kanske är ett 'träsk' man aldrig tar sig ur sen
Vad har du köpt för klocka som du ska ha bandet till?Vilka ställen säljer pippigula Isofraneliknande gummiband till min nya mikroklocka då, någon som vet? Finns det fler än Isofrane?
Bild för tropic
Halios eller serica kanske?Vad har du köpt för klocka som du ska ha bandet till?
Undrar varför jag har ett orange gummi påväg hem… man blir ju hjärntvättad i den här trådenLika bra att köra dagens tema fullt ut. Sjukt bra öl för övrigt!