• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Men vänta nu lite här va… det där är ju en SKX009 som du spänt runt en burk Cola… En Pepsi SKX runt en burk Coca Cola…

Mina WIS-senses skriker! Aaaah! Hur ska jag ta mig vidare i livet nu?! Allt är kaos och förstört och världen har just blivit en sämre plats att leva på!

1660493337320.png

Obs: 😉😉😉
Och det var med flit dessutom. 👹

ett elakt uttonat skatt hörs i periferin

Har fått hem Unimatics originalband nu - riktigt schyssta. 'Vanilla' är favoriten av natobanden, lite oväntat faktiskt. Kommer snart gå att beställa i butiken. (@Knäckehäxan Ping :p )

Har även fått hem en limiterad brun U2S-MB - bilder kommer snart!

20220815_152029.jpg
20220815_153051.jpg
Ah..., det är ju de läckra "Alfa Romeobanden"! 😍
Hur långa är resp. del? Jag är troligen ytterst nära köp av en U1 Classic och ett sådant gummi vore en höjdare. 👍

Lider svårt i vanlig ordning, usch! Vrakdykning på Jamaica (ja, det kallas faktiskt så) med äldsta sonen som blivit ruggigt bra under vattnet i sommar 🥰
IyyXeMh.jpg

FOHHPk6.jpg

LdpShVP.jpg

GNHQbYU.jpg
Snorkla med sitt barn är härligt! Synd bara att hon lyckades grumla till vattnet eller lägga sig så hon skuggade alla krabbor och fiskar vi hittade idag 😂 men men man lär sig alltid något nytt varje dag:

Som att Serica 4512 är grym!

41042706-54F3-4BEC-ABA8-4981B74F1EBB.jpeg

1FB90E17-3C7F-4B54-86F8-B34DA6BA9D65.jpeg

Snart får jag rota fram min gamla Gopro2 från förr för att bada med

Har fått hem Unimatics originalband nu - riktigt schyssta. 'Vanilla' är favoriten av natobanden, lite oväntat faktiskt. Kommer snart gå att beställa i butiken. (@Knäckehäxan Ping :p )

Har även fått hem en limiterad brun U2S-MB - bilder kommer snart!

20220815_152029.jpg
20220815_153051.jpg
Jag och min stora käft.. bara lätta på lädret antar jag 😂🤌
Undrar också över längden.
Ah..., det är ju de läckra "Alfa Romeobanden"! 😍
Hur långa är resp. del? Jag är troligen ytterst nära köp av en U1 Classic och ett sådant gummi vore en höjdare. 👍
I huvudet hör jag Anders Jansson som hajen Bruce i hitta Nemo, ”ÄUNIMATICK PEÅO LECKRA ALFAO ROMMEJÅOBAND!”
KÖÖÖP 😍 🦈

Snorkla med sitt barn är härligt! Synd bara att hon lyckades grumla till vattnet eller lägga sig så hon skuggade alla krabbor och fiskar vi hittade idag 😂 men men man lär sig alltid något nytt varje dag:

Som att Serica 4512 är grym!

41042706-54F3-4BEC-ABA8-4981B74F1EBB.jpeg

Snart får jag rota fram min gamla Gopro2 från förr för att bada med
Fan va jobbiga dagar ni verkar ha just nu! 😍🐟🧜‍♂️🤿

Tillbaka
Topp