Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CW idag på FKM gummi.
Superstabilt och komfortabelt enligt mig
Älskar nördigheten! Jag är fan likadan! Stod o valde mellan Aqualand och SKX013, tänkte att jag diggar rasslet och följsamheten från SKX:en, och att den är liten och ser lite ”vintage” ut iom ghostad bezel osv. Men Aqualanden är ju härligt toolig och bandet luktar vanilj… beslut beslut! Tillslut fick det bli SKX:en för att den är så jefla bekväm!Har lagt fram tre inför bad imorgon. Blir svårt att välja. Skön vaniljdoft från bratten på zuludiver. Gillar gummit i det bandet men har ingen aning vilken sort det är
Gött, tack, då har jag handlatObris Morgan har två olika nyanser av gult tex
20mm NBR01 Rubber Strap
www.obrismorgan.com
Hoppas du är tillräckligt grov Jag har för mig att någon skrev att de inte gick att använda alls om man har under 17cm eller liknande p.g.a. hålens placering.Gött, tack, då har jag handlat
Hoppas du är tillräckligt grov Jag har för mig att någon skrev att de inte gick att använda alls om man har under 17cm eller liknande p.g.a. hålens placering.
Jag är väl medveten om att inlägget bjuder på sexuella anspelningar och det är inget jag skäms för! Snarare tvärtom!
Mycket stilig SKXÄlskar nördigheten! Jag är fan likadan! Stod o valde mellan Aqualand och SKX013, tänkte att jag diggar rasslet och följsamheten från SKX:en, och att den är liten och ser lite ”vintage” ut iom ghostad bezel osv. Men Aqualanden är ju härligt toolig och bandet luktar vanilj… beslut beslut! Tillslut fick det bli SKX:en för att den är så jefla bekväm!
Sicuran gick i 10 minuter - sen var det stopp. Man kan nog inte begära så mycket efter nästan 50 år. Misstänker också att jag slutade använda den för att den inte var pålitlig längre.Hittade den här i en låda. tror jag använde den i tidiga tonåren. Vrider upp den och den funkar...kanske osäkert hur länge
Sicura var väl i princip skit vad jag förstår - de köpte senare ett konkursmässigt Breitling och det gör att en del idag försöker kursa gamla Sicuror och sätter (Breitling) inom parentes.
Stabila grejer verkar det vara i alla fall. Dykarlooken är väl enbart en look - dykringen är fast. Ren dekoration.
Kul ändå när man hittar en gammal klocka! Går säkert att fixa tänker jag! Men på nåt vis kan de få ligga där i lådan som en litet minne, oavsett om de funkar eller ej. Tveksamt om de skulle få nån handledstid nu i alla fall tänker jag.Sicuran gick i 10 minuter - sen var det stopp. Man kan nog inte begära så mycket efter nästan 50 år. Misstänker också att jag slutade använda den för att den inte var pålitlig längre.
Eller kolla på Dan Henry kanske? Här är en 1962. 39mm. Kommer som standard på läderband. De har även fler kronografer i sin uppställning, samt fler färger av denna.
Just min är inte till salu tyvärr, men länken är från watchgecko. Passar tillräckligt bra för mig iafJag skulle inte tacka nej till en sådan där fräsig rackare! Var är länken från?
Ja, prisdiffen mellan C24 och deras egen sida är obegriplig. Och ja, glaset är nog den största skillnaden. Har inte forskat på det så jag kan ha fel.Jag köpte nyligen en Kamasu II från Zachrissons via Chrono24. 2149kr medan direkt från Zackrissons 3949kr! Hur kan det vara så???
Ray II ser identisk ut med Kamasu II. Är enda skillnaden mineralglas vs safirglas måntro?
Ja, prisdiffen mellan C24 och deras egen sida är obegriplig. Och ja, glaset är nog den största skillnaden. Har inte forskat på det så jag kan ha fel.