Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha japp Men förvånadsvärt komfortabel trots tjocklek.Snygg pjäs, men oj va tjock... 18 mm?
Aptuff!...det är nästan så vi borde starta upp en Philip Watch-tråd snart
Aldrig sett innan, dom va ballaAptuff!...det är nästan så vi ta å starta upp en Philip Watch-tråd snart
Någon som har en svart scurfa MS20 eller D1 liggandes som kan avyttra den till mig? Komsi komsi.
Äh det är subjektivt. Jag har gillat de fyra jag haft. I alla fall ett tag. Men om du kan komma nån annan clean dykare för under 2,5 k med egen design, quartz och safir så är jag öppen för förslag! 39-41 mm, 20 mm luggbredd.Jag vet att du kärat ner dej i den där... men det är faktiskt rätt trist, knappt nån AR alls...
Äh det är subjektivt. Jag har gillat de fyra jag haft. I alla fall ett tag. Men om du kan komma nån annan clean dykare för under 2,5 k med egen design, quartz och safir så är jag öppen för förslag! 39-41 mm.
Faktiskt inte helt dumt alternativ!Sorry, visste inte att du haft 4... då är du ju inte oskuld direkt. Jag har bara haft 1
En sån där Seiko Sol-quartz då... finns det inte en till salu i närheten tom? (strax över budget dock...)
Horloscaphe är ett annat alt om du letar dykare. Jag tog över denna från @Leppe och är sjukt nöjd efter stabila 2 timmar.Faktiskt inte helt dumt alternativ!
Nu hittade jag faktiskt ett alternativ!Sorry, visste inte att du haft 4... då är du ju inte oskuld direkt. Jag har bara haft 1
En sån där Seiko Sol-quartz då... finns det inte en till salu i närheten tom? (strax över budget dock...)
Nu hittade jag faktiskt ett alternativ!
TrasaVill du avslöja vad?
Tja..., påsken varar ända till jul, d.v.s. en inverterad tolkning av den gamla ramsan som sen kan användas direkt efter jul, varför det är ett ur för hela året.Bytt kläder. Dottern tyckte den passar till påsk. Hmm.. fel årstid nu alltså..
Köpa alla + Granat-trasa!Vill du avslöja vad?
Värst vad du var avig då! Jag tyckte den var pheeet.
Såja! Det är bra när alla tycker samma lika.Sorry... måste vaknat på fel sida. sjukt fet
Kul att du är nöjd! Det är en grym dykareHorloscaphe är ett annat alt om du letar dykare. Jag tog över denna från @Leppe och är sjukt nöjd efter stabila 2 timmar.
Känns som att Superman 24.11.17 kan vara lite inspo till den här boetten.
Är det någon i tråden som har erfarenhet av det svenska mikromärket Octon? Jag vill ha ett ur med 12 tim stålbezel, ljus tavla och inget datum, varför nedanstående svarar upp mot den kravspecen samt har arbetshästen NH35A under huven. Har ett 10-tal ur med det verket och tycker det funkar utmärkt. Däremot är jag kanske snål, men jag vill nog inte betala mer än ca 3 - 3,5K.
Lunar Blue Watch with Stainless Steel Bracelet – Octon
octonwatches.com