• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Projekt "Hemlige Arne" med NH35A under huven och nada/noll AR under glaset. 😁
20221024_142559.jpg
20221024_144218.jpg
 
Senast ändrad:
Mina erfarenheter har varit bra. Verkar dock blivit sämre på sistone. Värt att ha i åtanke vid en ev. beställning.
 
Frän klocka! 🤩
Ser den ut sådär från födseln eller är den moddad?
Riktigt ball oavsett vilket 👌
Tack! 🙏 Nja..., den hade den sterila tavlan och vita Mercedesvisare från födseln, men jag fick bytt ut dessa (som jag dels inte gillar och dels tycker jag att de hör hemma hos Rolex) till nuvarande visare med orange minutvisare, visserligen lite av PloProfstuk men som passar uret bättre.
 
Nja..., den hade den sterila tavlan och vita Mercedesvisare från födseln, men jag fick bytt ut dessa (som jag dels inte gillar och dels tycker jag att de hör hemma hos Rolex) till nuvarande visare med orange minutvisare, visserligen lite av PloProfstuk men som passar uret bättre.
Det gjorde sig väldigt bra med orange till tavlan - kanske lite synvilla på bilden men den ser riktigt coolt ”slipprig” ut - som i svår att riktigt fästa blicken riktigt på.
 
Saknar en grön i min lilla samling. Den kanske kan vara rätt. CW's gröna är jäkligt fin annars. Typ denna.

Ja, även CW's var fin, men jag föredrar nämnda Zelos. Får höra med min "revisor" om jag bör gå med i Timekeepers så att jag får möjlighet att köpa ett exemplar. Det finns plats för en femte "gröning". 😉
20221025_200331~2.jpg
 
Tillbaka
Topp