Projekt "Hemlige Arne" med NH35A under huven och nada/noll AR under glaset.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag har skickat ett PM till dig.Dagens morgonklocka.
Det är väl morgon till kl14 ungefär va?
Nu i en säljtråd nära dig
Den där gillar också, Seiko har verkligen lyckats med proportionerna här.
Söööööndag
Håller helt med!Den där gillar också, Seiko har verkligen lyckats med proportionerna här.
@v0n jag har inte sett några revolutionerande nyheter från IG-WindUp. Spännande att se vilka varianter som släpps av Baltic tricompax, jag tror de blir rätt klassiskt strama.
Loriers gula Gemini var riktigt fin!
Vad är detta för skönhet?Gula faran idag
Christopher Ward C63 Sealander 36mmVad är detta för skönhet?
Riktigt grym
Mina erfarenheter har varit bra. Verkar dock blivit sämre på sistone. Värt att ha i åtanke vid en ev. beställning.
Pruta ner den till 8-10 så är det en hyffsad deal. 15 är för dyrt utan länk mm. Då får du i alla fall se om de är hemma innan du beställer.
Hmm.... Men detta är ju en 44:a. Och den är ju redan rabatterad.Pruta ner den till 8-10 så är det en hyffsad deal. 15 är för dyrt utan länk mm. Då får du i alla fall se om de är hemma innan du beställer.
Eterna 42 mm har riktigt risigt andrahandsvärde.
Ännu mer motiverat imho.Hmm.... Men detta är ju en 44:a. Och den är ju redan rabatterad.
Strax under 2000$. Inte värst grisbilligt med andra ordTroligen inte, men det kommer bero på priset. Grisbillisch så ja.
Frän klocka!Nyanlände "Hemlige Arne" har fått ett matchande natosnöre som hittades i sandlådan.
Tack! Nja..., den hade den sterila tavlan och vita Mercedesvisare från födseln, men jag fick bytt ut dessa (som jag dels inte gillar och dels tycker jag att de hör hemma hos Rolex) till nuvarande visare med orange minutvisare, visserligen lite av PloProfstuk men som passar uret bättre.Frän klocka!
Ser den ut sådär från födseln eller är den moddad?
Riktigt ball oavsett vilket
Det gjorde sig väldigt bra med orange till tavlan - kanske lite synvilla på bilden men den ser riktigt coolt ”slipprig” ut - som i svår att riktigt fästa blicken riktigt på.Nja..., den hade den sterila tavlan och vita Mercedesvisare från födseln, men jag fick bytt ut dessa (som jag dels inte gillar och dels tycker jag att de hör hemma hos Rolex) till nuvarande visare med orange minutvisare, visserligen lite av PloProfstuk men som passar uret bättre.
Ha ha..., du är helt rätt på det: lite kupat glas med noll AR gör den lite "hal".Det gjorde sig väldigt bra med orange till tavlan - kanske lite synvilla på bilden men den ser riktigt coolt ”slipprig” ut - som i svår att riktigt fästa blicken riktigt på.
Det uret är ju ljuvligt! I synnerhet för mig som älskar gröna ur.
Saknar en grön i min lilla samling. Den kanske kan vara rätt. CW's gröna är jäkligt fin annars. Typ denna.Det uret är ju ljuvligt! I synnerhet för mig som älskar gröna ur.
Ja, även CW's var fin, men jag föredrar nämnda Zelos. Får höra med min "revisor" om jag bör gå med i Timekeepers så att jag får möjlighet att köpa ett exemplar. Det finns plats för en femte "gröning".Saknar en grön i min lilla samling. Den kanske kan vara rätt. CW's gröna är jäkligt fin annars. Typ denna.
C63 Sealander Automatic | Christopher Ward
Buy C63 Sealander Automatic at Christopher Ward.www.christopherward.com