Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att den gråa får låg kontrast i dåligt ljus men bra kontrast när sunbursten gör sitt. Är som min Aquastar Deepstar. Jag är inget fan av de med siffror på tavlan men som du säger så har de säkert bättre läsbarhet.Den grå har svart text som iaf mina ögon tycker blir ännu kontrastfattigare. Fast det är verkligen skitsvårt att bedöma utifrån bilderna hur ljusa/mörka tavlorna egentligen är, förstår dilemmat
Edit: Ska man hårdra det efter läsbarhet så är ju "moderna" blå och svart i särklass.
(misstänker dock att dessa varianter kommer bli minst poppis, men men)
Vet inte om det kanske är väl optimistiskt att säga Oris 65 för 7, men runt 10 har jag sett dem här på k&s så det kanske inte totalt omöjligt att hamna i närheten av budget med lite förhandlande?Okej tror jag skiftat mer mot black bay 58 hållet, vad finns det för liknande max 7k
Yema? CW?
Jag slår ett slag för min Smiths Commander, sjukt nöjd. Gäller att vara snabb på beställningsknappen när tillfälle ges bara.Okej tror jag skiftat mer mot black bay 58 hållet, vad finns det för liknande max 7k
Yema? CW?
Har du lånat @Watcharound s skjorta ?Trevlig helg!
1-3 dagar från Borås!Är sugen på denna någon som beställt från Timex tänker på leveranstid ?
Inte vad jag vetHar du lånat @Watcharound s skjorta ?
Såg att det ligger en till salu på Tradera också.Är sugen på denna någon som beställt från Timex tänker på leveranstid ?
hehe, blev nästan mer tydligt utan namn
Om du inte är bosatt på månen eller liknande, så kan man ju alltid lösa sånt där om man vill, det vet du!
Köpte f.ö min helt i blindo så visst var det liiite nervigt innan den väl hade landat
@CosmoNu förstår jag inte riktigt hur du menar…
Men gu förbannatNu förstår jag inte riktigt hur du menar…
Riktigt tjusig! Koden welcome15 för 15% kanske du har koll påÄr sugen på denna någon som beställt från Timex tänker på leveranstid ?
Har haft….Men gu förbannat
Har du två ärospejs?
Lugn nu, funderar på att köpa 23 st till och göra en julkalender.Å nu vill jag faktiskt ha bild med skjortan och guldklockan! @Watcharound
Tur att du har så många klockor iaf när du bara har en skjortaNu förstår jag inte riktigt hur du menar…
Tur att du har så många klockor iaf när du bara har en skjorta
Du ser, västkust bästkustTänkte det också
Nej jag bor rätt nära västkusten faktiskt. Gentilt erbjudande!
Och hur känner du idag? Bär du den enbart på länk? Tycker den ser läcker ut på gummi.
Den är....alldeles alldeles underbarDu ser, västkust bästkust
Bara haft den på länk sen i våras. Hade planer på att varva med annat men länken är så perfekt och go så man nästan baxnar. I övrigt tror jag det är mitt bästa klockköp nånsin, hyfsat ok betyg mao
Det är förstås inget för den som värderar statussymbolik, igenkänning osv men personligen tycker jag den biten bara är skönt befriande.
Från Deepspot Warszawa förra veckan
Vill haaaaa! Byta mot en hemlisklocka typ??Du ser, västkust bästkust
Bara haft den på länk sen i våras. Hade planer på att varva med annat men länken är så perfekt och go så man nästan baxnar. I övrigt tror jag det är mitt bästa klockköp nånsin, hyfsat ok betyg mao
Det är förstås inget för den som värderar statussymbolik, igenkänning osv men personligen tycker jag den biten bara är skönt befriande.
Från Deepspot Warszawa förra veckan
Ja, jag kan bara ansluta mig till hyllningarna! Den är fullständigt lysande och så där härligt "alldeles egen", d.v.s. unik.Den är....alldeles alldeles underbar
Nu tar vi helg