Tack snälla, mycket trevligt indeed Nu blir det nya tag för mig, trevlig helg allihopa!Nytt in efter trevligt möte f2f med bäste @M26 ! Riktigt trevligt att deskdajjva med Teal på armen. Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snälla, mycket trevligt indeed Nu blir det nya tag för mig, trevlig helg allihopa!Nytt in efter trevligt möte f2f med bäste @M26 ! Riktigt trevligt att deskdajjva med Teal på armen. Trevlig helg!
Fasen vad jag är Avis på den där rackarenTack snälla, mycket trevligt indeed Nu blir det nya tag för mig, trevlig helg allihopa!
Godmorgon
Köp den direkt genom Merkur, billigare där. Jo den är 36mm, tror inte den finns större. Jag upplever den som bra, värd 2-3 ggr priset du betalar. Inget att tveka på, bara å köpSnygg, har spanat in den där på Ali...
Är den 36 mm eller finns den i större också?
Hur upplever du finish och kvalité?
Datumbubblan är ruggigt fränt konstrueradCool men det känns som stort överlapp med ZRC. Ej affordable men hyffsat microBohen Mille-Mer Grey Dial | Bohen Watches PROD
www.bohen-watches.com
Jag gillar att de saftade till ordentligt med färgerna på den här och oranga! Nu kanske jag är fördomsfull men mitt intryck av Zelos har varit att de har haft en väldigt massa olika tavelfärger, men att de alltid (?) har varit ganska murriga, lite jordfärgsartade.Föll dit för Zelos senaste släpp. Suck, det var ju inte direkt en ny klocka jag behövde i mitt liv.
Jag tycker de gjorde några missar på den gula eller orange. Dels fel färg på loggan. Sedan tycker jag inte den blå lumen var så snygg på den. Men ja kul att de hade lite roligare färgkombinationer denna gången.Jag gillar att de saftade till ordentligt med färgerna på den här och oranga! Nu kanske jag är fördomsfull men mitt intryck av Zelos har varit att de har haft en väldigt massa olika tavelfärger, men att de alltid (?) har varit ganska murriga, lite jordfärgsartade.
Köp den direkt genom Merkur, billigare där. Jo den är 36mm, tror inte den finns större. Jag upplever den som bra, värd 2-3 ggr priset du betalar. Inget att tveka på, bara å köp
Heh, jag tänkte faktiskt samma sak tidigare idag.Alltså.. måste man klippa gräset igen? I mitten av november??
Bubblan på insidan som Mühle Glashuttes Resque Timer eller? De har lustigt nog tagit bort bubblan på jubi modellen och gjort datumet större.Datumbubblan är ruggigt fränt konstruerad
Har tjyvgluttat mycket på den där men kostar ju dessutom nästan ZRC-pengar så näää
Faktiskt än mer finurligt, bubblan sitter som på en brygga på insidan monterad i tavlan tror jagBubblan på insidan som Mühle Glashuttes Resque Timer eller? De har lustigt nog tagit bort bubblan på jubi modellen och gjort datumet större.
Haha ja jävlar.Faktiskt än mer finurligt, bubblan sitter som på en brygga på insidan monterad i tavlan tror jag
Eller hur! ...ändå är det precis såna detaljer vi (jag) nerds går igång på konstigt nogHaha ja jävlar.
Nån måste tänkt att varför göra det enkelt när vi kan göra det komplicerat ?