Så är det sannerligen! Nyinförskaffad?Den här är ju stenhård
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det sannerligen! Nyinförskaffad?Den här är ju stenhård
En sån hade suttit fint.Blåa och vita Vostok Classica finns inne igen, passa på den som är sugen innan de tar slut igen!
https://meranom.com/en/vostok/vostok-classica/vostok-watch-classica-690b22.html
https://meranom.com/en/vostok/vostok-classica/vostok-watch-classica-690b21.html
JappSå är det sannerligen! Nyinförskaffad?
Ja verkligen, jag har ju redan den svarta men kunde ändå inte avhålla mig från en blåEn sån hade suttit fint.
Ja det är lite halvtaskig kvalite, men använder den som arbetsklocka,så den får hålla så länge den kanDen är ju riktigt bra. Skall vara lite halvtaskig kvalitet dock, är din felfri?
Men det är livstidsgaranti på den.....om man betalar 400 vid tillfället du skickar tillbaka den,antingen så lagar de den eller så får du en nyDen är ju riktigt bra. Skall vara lite halvtaskig kvalitet dock, är din felfri?
Det var ju en tuff ide faktisktMen det är livstidsgaranti på den.....om man betalar 400 vid tillfället du skickar tillbaka den,antingen så lagar de den eller så får du en ny
Denna reklam får jag upp ganska ofta på Facebook.
Någon som vet något om dessa klockor?
Misstänker det har att göra med sättet dom marknadsförde sig på "Affordable Luxury" eller något i den stilen, när de i själva verket är en random off the shelf kinaklocka typ Daniel Wellington med kvartsverkVad skiljer PL mot t ex kinesiska märken egentligen som de flesta gladeligen köper, är det reklamkampanjen eller faktiska kvalitets-issues? Eller är det bara att det blivit en grej att vara ant just dem?
Boettlocket ser ju påkostat och välgjort ut iaf.Misstänker det har att göra med sättet dom marknadsförde sig på "Affordable Luxury" eller något i den stilen, när de i själva verket är en random off the shelf kinaklocka typ Daniel Wellington med kvartsverk
Det räcker ju med att bara surfa in på deras KS sida och läsa inläggenBoettlocket ser ju påkostat och välgjort ut iaf.
Denna reklam får jag upp ganska ofta på Facebook.
Någon som vet något om dessa klockor?
Vad skiljer PL mot t ex kinesiska märken egentligen som de flesta gladeligen köper, är det reklamkampanjen eller faktiska kvalitets-issues? Eller är det bara att det blivit en grej att vara ant just dem?
Misstänker det har att göra med sättet dom marknadsförde sig på "Affordable Luxury" eller något i den stilen, när de i själva verket är en random off the shelf kinaklocka typ Daniel Wellington med kvartsverk
Boettlocket ser ju påkostat och välgjort ut iaf.
Nja,Kompas eller va dom heter har jag bara aldrig gillat. Dom kör ett fulspel med sina priser. Dessa kan jag inget om.Vad skiljer PL mot t ex kinesiska märken egentligen som de flesta gladeligen köper, är det reklamkampanjen eller faktiska kvalitets-issues? Eller är det bara att det blivit en grej att vara ant just dem?
Oh inte bra,tur man har KS så man får infoRoade mig med att googla lite olika varianter av Filippo Loreti, man kan slå ihjäl många timmar med att läsa arga inlägg om uteblivna leveranser, kickstarter scams, glada litauer som tjänar massor med pengar, köpta/fake reviews/omdömmen och riktigt pissig kvalitet Summa sumarum, stay away.
Ser riktigt fin ut! Vad bra det blev med sailcloth, det har jag nog aldrig sett på en 1521:a.Den här är ju stenhård
Den var ju snygg, men det börjar bli lite trist med alla generiska hittepånamn.Någon som hört ngt om detta märket? Bra strl. 40mm, med NH35. 325 usd som pre-order. Tavlan försöker efterlikna seiko snowflake.
Någon som hört ngt om detta märket? Bra strl. 40mm, med NH35. 325 usd som pre-order. Tavlan försöker efterlikna seiko snowflake.
Den var ju snygg, men det börjar bli lite trist med alla generiska hittepånamn.
Tack! Gör sig riktigt bra på sailcloth men den svarta sväljer det mesta i bandvägSer riktigt fin ut! Vad bra det blev med sailcloth, det har jag nog aldrig sett på en 1521:a.
Man kan ju undra om Richard LeGrand funderar på att släppa en med ljus tavlaHåller med om namnen, känns rätt "gjort"..
Däremot gillar jag verkligen klockan. Tavlan and boett/länk ser ut att ha bra finish. Dock ser siffrorna i inlägget lite utsmetade ut. Kanske beror på bilden men framför allt "40" och "50" ser riktigt kladdigt ut
Ja, jag har nog iofs aldrig sett ett band som inte passar på den där.Tack! Gör sig riktigt bra på sailcloth men den svarta sväljer det mesta i bandväg
Steinhård! Vad får man pynta för en sådan gigant?Denna var väldigt tuff tycker jag, dyr, men tuff ETA 2893-2 Elabore
Tror det var 7,5k - 8,5k plus moms då jag har för mig att dem skickar direkt från Singapore.Steinhård! Vad får man pynta för en sådan gigant?
Fin Väntar ivrigt på min Navygraf. Hur tycker du att kvaliteten/finish är på Yema? Aldrig ägt en.Ja, tack för feedback, nu har jag läst på lite mer om Filippo Loretti för att hålla mig borta från dem.
Carry on...bild på en Yema: