• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon! Har inte sett några sjöfåglar, men här är en GUL i alle fall. HaGoVecka!
20230508_081033.jpg
20230508_081003.jpg
Den där var ju riktigt tuff!
 
Tack för alla tips! Nu verkar hon dock ha svängt mer åt skin diver hållet. Det känns mer som min hemmaplan men vart ska man vända blicken för att få så mycket som möjligt för pengarna? Min spontana tanke är Yema Superman Quartz eller Marine Nationale.

Hon hade hittat en från About Vintage som på pappret verkar ok men är det någon här som kan uttala sig om kvalitet/pris ratio på den?



M0760_ABOUT_VINTAGE_DIVER_SC01_DIVER_5LINK_STEEL_MATT_BLACK_FRONT_TRANSPERENT_BG_35a1b0e0-5e50-4c08-9f21-480eb6c90e38_800x.png
 
Hörrudu @v0n
Jäkla taskigt att sälja iväg din coola scubadude när en själv är pappaledig och lever i total misär! Någon måste ju passa på, den är stört cool! 🤩
 
  • Love
Reactions: v0n
Ja, det är en kul gul GUL. Dessvärre verkar den vara slutsåld.
Aldrig haft en gul men det där måste då va den ballaste jag sett
 
Tillbaka
Topp