Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser man på! En till Longines Evant är en makalöst bra sommardykare.Nytt in Evant har jag testat tidigare men inte Longines. Mycket trevliga båda två
Den här var ju skön, inte för dyr heller. Colab mellan Massena Lab och Mathey-Tissot.
Cool. Grattis . Var tyvärr lite stor för mig. 51mm L2L i skindiver-boett borde bäras lite väl stort :/Brun skinndykare beställd.
Ja vi får se hur 41 mm känns, tunn och med bidirectional bezel är två stora plus. Chansade då de bara är 99 st.Cool. Grattis . Var tyvärr lite stor för mig. 51mm L2L i skindiver-boett borde bäras lite väl stort :/
Riktigt Nice!Testar mesh för första gången ever! Vad tycker vi? Jag måste säga att det är bekvämt. Stumt och följsamt. Tack för möjligheten @Jamterik .
Tycker det funkar!Testar mesh för första gången ever! Vad tycker vi? Jag måste säga att det är bekvämt. Stumt och följsamt. Tack för möjligheten @Jamterik .
Kul att få veta vad du tycker på lång sikt. Jag har provat flera gånger, allt från tunna, via lite grövre till shark mesh, men har aldrig gillat det. Det som möjligen höll på att vinna över mig var ett grovt stadigt originalmesh på min Spinnaker Dumas och det får kanske chansen igen.Testar mesh för första gången ever! Vad tycker vi? Jag måste säga att det är bekvämt. Stumt och följsamt. Tack för möjligheten @Jamterik .
Jag har sällan tålamodet att ge något band en längre testperiod innan det är dags att byta . Skulle vilja testa ett tunt och fint som Omegas.Kul att få veta vad du tycker på lång sikt. Jag har provat flera gånger, allt från tunna, via lite grövre till shark mesh, men har aldrig gillat det. Det som möjligen höll på att vinna över mig var ett grovt stadigt originalmesh på min Spinnaker Dumas och det får kanske chansen igen.
Där är du helt rätt på det! Det gula & orangea har en överdriven taper och behöver man "hela längden" så blir det instabilt. Det mintgröna från Boldr har inte den överdrivna tapern och är stabilt även då man stänger med nästsista eller t.o.m. sista hålet.Problemet är egentligen inte att det är kort. Utan att det går från 20 till 16 och den sista biten på bandet är typ 12. Så när man använder de yttersta hålen så blir bandet helt sladdrigt och ingen stabilitet alls om man har en lite tyngre klocka.
Så upplevde jag det i alla fall
- Riktigt trevligLite ph200m vibbar men perfekt om du gillar designen och tycker 43mm är för stort. Denna ligger på 38mm.
Hade jag varit dig hade jag gått upp på toppen och moonat.Jomenvisst
Och det är samma slitna bord/bänk jag alltid sitter vid när jag äter just detta
En bild till: