• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tavlan är ju 👌🏻
IMG_20230525_122353.jpg
 
Fick bli sista dagen på miniäventyret, proviant slut och behöver förmodligen en dusch 😬

Avslutar med nån form av @MoHaha -pose (omöjligt!) och några erfarenheter rikare.
Certinan varit på 24/7 hela veckan, förbaskat bra klocka i ur & skur helt enkelt👌🏼
Lite förvånande att inte fler kör med den ärligt talat...

IMG_20230524_151117.jpg
IMG_20230524_151746.jpg
IMG_20230524_151405.jpg

Kanske är fler än jag som föredrar den gamla modellen än nuvarande. Bortsett från storleken så var kombon av stål, svart, polerat och röda detaljer grym. :cool:

Nuvarande modellen är lite tråkig i jämförelse.
 
Flödet på IG. Hittar den inte nu igen :D


Köööp
 
Till er som äger en Baltic Aquascaphe:
Tankar, pro/cons, prisvärd?
Den har hemsökt mig i ads flödet ett tag och jag är bra sugen.
 
Kanske är fler än jag som föredrar den gamla modellen än nuvarande. Bortsett från storleken så var kombon av stål, svart, polerat och röda detaljer grym. :cool:

Nuvarande modellen är lite tråkig i jämförelse.
Ja, den gamla är bra också även om jag nog tycker denna klickar i flera boxar. Har även liiite svårt för just röda detaljer av nån anledning 😬
Och ja, den är kanske lite avskalat tråkig men funkar då å andra sidan till det mesta...inbillar mig att man då inte tröttnar lika snabbt? (peppar peppar!)
 
Till er som äger en Baltic Aquascaphe:
Tankar, pro/cons, prisvärd?
Den har hemsökt mig i ads flödet ett tag och jag är bra sugen.
Haft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.

Morsning tråden! Ytterst trevligt tillskott, nu gäller det bara att komma överens med urverket också✌️

IMG_20230525_165524.jpg

IMG_20230525_190159.jpg

Snygg den där! Vad heter den färgvarianten?
 
  • Like
Reactions: M26
Haft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.



Snygg den där! Vad heter den färgvarianten?
Tack, det är Mission to Pluto 😊
 
Haft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.



Snygg den där! Vad heter den färgvarianten?
Tror det är i mångt och mycket kombinationen med BoR-länken jag är svag för. Hela vintage känslan med länken och "domed sapphire" glaset.
Lät ju sådär att urverket var så pass högljutt dock..men fin är den. Hoppas jag klarar av att hålla köpfingret i styr, behöver egentligen pengarna till annat..haha
 
Tycker generellt det är väldigt snyggt med "integrated bracelet" men lite väl mycket AP över just den där va? Snygg ändå dock.
Ja, visst är det så. Designen är ju inspirerad och knyckt från Gentas 70-tals klassiker AP och Patek som förebild. Men ett affordable alternativ likväl😊
 
Tillbaka
Topp