Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick bli sista dagen på miniäventyret, proviant slut och behöver förmodligen en dusch
Avslutar med nån form av @MoHaha -pose (omöjligt!) och några erfarenheter rikare.
Certinan varit på 24/7 hela veckan, förbaskat bra klocka i ur & skur helt enkelt
Lite förvånande att inte fler kör med den ärligt talat...
Den var riktigt fin. Vart hitta du den?Lite ph200m vibbar men perfekt om du gillar designen och tycker 43mm är för stort. Denna ligger på 38mm.
Flödet på IG. Hittar den inte nu igenDen var riktigt fin. Vart hitta du den?
Intresserad om du säljer/flippar!Lite ph200m vibbar men perfekt om du gillar designen och tycker 43mm är för stort. Denna ligger på 38mm.
Inte min klocka. Surfade på den bara.Intresserad om du säljer/flippar!
Flödet på IG. Hittar den inte nu igen
Ligger väl på nivadas hemsida?Flödet på IG. Hittar den inte nu igen
Ja, den gamla är bra också även om jag nog tycker denna klickar i flera boxar. Har även liiite svårt för just röda detaljer av nån anledningKanske är fler än jag som föredrar den gamla modellen än nuvarande. Bortsett från storleken så var kombon av stål, svart, polerat och röda detaljer grym.
Nuvarande modellen är lite tråkig i jämförelse.
Ralfen är bra!Nytt band - grønt rally fra CNS.
Haft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.Till er som äger en Baltic Aquascaphe:
Tankar, pro/cons, prisvärd?
Den har hemsökt mig i ads flödet ett tag och jag är bra sugen.
Morsning tråden! Ytterst trevligt tillskott, nu gäller det bara att komma överens med urverket också
Tack, det är Mission to PlutoHaft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.
Snygg den där! Vad heter den färgvarianten?
Tror det är i mångt och mycket kombinationen med BoR-länken jag är svag för. Hela vintage känslan med länken och "domed sapphire" glaset.Haft en, riktigt jäkla snygg klocka. Älskade BoR-länken i synnerhet. Den gjorde sig dock inte lika bra i verkligheten som på bilder, kan inte sätta fingret på vad det var men rotorn i miyotaverket lät som en apachehelikopter ungefär. Så det bidrog nog.
Snygg den där! Vad heter den färgvarianten?
Lite ph200m vibbar men perfekt om du gillar designen och tycker 43mm är för stort. Denna ligger på 38mm.
Tycker generellt det är väldigt snyggt med "integrated bracelet" men lite väl mycket AP över just den där va? Snygg ändå dock.Steinhart hakar på "integrated bracelet" trenden.
Ja, visst är det så. Designen är ju inspirerad och knyckt från Gentas 70-tals klassiker AP och Patek som förebild. Men ett affordable alternativ likvälTycker generellt det är väldigt snyggt med "integrated bracelet" men lite väl mycket AP över just den där va? Snygg ändå dock.