Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du tatueringar - inte sett
Verkar som att doktorn behöver glasögonHar du tatueringar - inte sett
Jo det var ett försök till skämtVerkar som att doktorn behöver glasögon
Och mitt svar var ett försök till ett svar på ditt skämtJo det var ett försök till skämt
Ibland ser det ut som klockorna här på forumet är en del av tatueringarna – coolt.
Tack själv
Äh skit i dem.Och mitt svar var ett försök till ett svar på ditt skämt
Ja vissa tycker det ser trevligt ut med tatueringar runt klockan. Men har även läst någon kommentar att det inte ser bra ut Men då får man helt enkelt blunda och scrolla vidare
Bra med släpp som finns i lager. Inte längre jättekul att köpa något med månaders leveranstid. Denna beställdes i onsdags och kom fram på mindre än en vecka från NYC.
Återkommer med innehållet strax.
Never mind, det var unidirectional bezel på den. Stod klart och tydligt att den skulle vara bi.
Bild på en annan klocka:
Vi kan väl få lite bilder ändå?
Tänkte nog returnera den, så jag vill inte kladda för mycket på den. Har packat ner den igen. Annars sitter den väl snart på handleden
Sorry