Denna var riktigt bra. 35mm kärlek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla va fin, stort grattis. Kul att de äntligen börjar dyka upp.Denna var riktigt bra. 35mm kärlek
35mm powermatic!? Det har jag missat. En riktig fullträff!Denna var riktigt bra. 35mm kärlek
har den kommit ut nu?!Denna var riktigt bra. 35mm kärlek
Oklart ADn var själv förvånad att de fick in två ex nu. Infon de fått tidigare är förseningar till augusti. Fanns ett ex. i svart kvar om någon är intresserad (om den inte blivit såld). PMa isf @Nymans Ur 1851 Västerås så hjälper de erhar den kommit ut nu?!
HVD ser riktigt trevlig ut. Var det den som hade skruvad krona med manuellt verk?Heads up/tjuvstartad byteslördag
Japp, äntligen mycket bättre proportioner än 40mm35mm powermatic!? Det har jag missat. En riktig fullträff!
Manuellt verk men ingen skruvad krona vad jag har märktHVD ser riktigt trevlig ut. Var det den som hade skruvad krona med manuellt verk?
Jag förstår. Har ju andra typen av handleder (snören) så den passar kanske inte mig ändåDen bärs förvånansvärt lätt. Den har ju samma typ av "knasiga" boettprofil som Unimatic U2, d.v.s. med lätt uppåtpekande bandhorn, varför det inte är en "handledskramare" vilket passar mig som har rätt grova handleder (21 cm i omkrets) då vissa ur med väldigt nedåtsvängda bandhorn inte blir komfortabla för min del.
äldre vintageur och vatten. finns något hyfast riskfritt knep att ta reda på vad klockan klarar?
äldre vintageur och vatten. finns något hyfast riskfritt knep att ta reda på vad klockan klarar?
Bara kör!Arnie på kvällen, funderar på att köpa ett stålshroud. Bra eller hädelse?
Så mina vänner, fredag igen och det (och nya klockköpet) firar vi med Aquastar Deepstar och Radler! Ha en riktigt härlig fredag och hoppas att ni får en fin helg.
Vad är HVD för klocka?Heads up/tjuvstartad byteslördag