Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker fortfarande det är jättedumt att göra sig av med den där godingen, framförallt efter att själv ha testat den…och sen råkar det ju även vara lördag. Tänkte passa på att kika om någon har nån skoj dykare, modell större, på länk och svart tavla.
Den är rent av brutal på alla punkter men den är en uns för liten vilket stör otroligt mycket.Tycker fortfarande det är jättedumt att göra sig av med den där godingen, framförallt efter att själv ha testat den
Christopher Ward Makaira. Undrar om det finns fler på forumet?
Spännande!! Minns du vem som troligtvis har en?För mig jag sett en till faktiskt!
Kungligt grund!!Seglar.
Spännande!! Minns du vem som troligtvis har en?
Squale strandraggar-edition idag.
-Vet inte!-Varför har inte jag en sån?
-Vad kostar den?
-Var hittar jag en sån?
Ja, den är grym! Jag var lite långsam på att boka... Får nog bara 1st pga av det. Borde bett om fler
En är iallafall något Vet man något om måtten? Samma boett som deras tidigare kronos?Ja, den är grym! Jag var lite långsam på att boka... Får nog bara 1st pga av det. Borde bett om fler