• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon. Dagens följeslagare och tidhållare.
20230816_071212.jpg

Efter att ha insett att jag nog sålde mitt förra exemplar lite för tidigt blev jag glatt överraskad när jag blev upplyst om att jag tydligen ställt mig i kö på titanversionen någon gång i det förgångna.

Idag dök den upp. Lite annorlunda känsla jämfört med stålversionen men klart trevlig klocka.

DE1A5738-8BCE-4279-9073-DF831B7B37B2.jpeg

Efter att ha insett att jag nog sålde mitt förra exemplar lite för tidigt blev jag glatt överraskad när jag blev upplyst om att jag tydligen ställt mig i kö på titanversionen någon gång i det förgångna.

Idag dök den upp. Lite annorlunda känsla jämfört med stålversionen men klart trevlig klocka.

DE1A5738-8BCE-4279-9073-DF831B7B37B2.jpeg

Den gör sej grymt bra på orange isofraneish den där... Borealis körde jag på min

Den gör sej grymt bra på orange isofraneish den där... Borealis körde jag på min
Det kan jag verkligen tänka mig 😃 Jag kommer inte alltid jättebra överens med gummi men tror mig ha något orange liggande som ska provas på vid tillfälle. Tycker den gjorde sig på orange nato(?)zulu(?) nylonband i alla fall (även om jag inte är något jättefan av sådana heller😅)

4FAE61C5-3DC7-49CE-BF7D-A879DA01B4D9.jpeg

Kul, då är vi två här med Rallysport 👍

IMG_8313.jpeg

Såg att deras vanliga Group B trehandare släpps snart igen.

Mindre kul är att tullen vill ha lika mycket tullavgift som första gången innan reparationsvändan 😩 Jobbigt att behöva bestrida Tullverket via Svea bank liksom…

Dagens mikro

IMG_8517.jpeg
Snygg! Jag provade min också på canvas igårkväll, funkar bättre än förväntad.

Det känns ju väldigt fel nej? Eftersom det inte fanns ett till köp av en vara? Fick tag i mitt exemplar begagnad, så som tur ingen inblandning av tullverket 😄

Tillbaka
Topp