Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mrp.sa verkar det inte gå att få för mycket av…![]()
Köpa,byta,låna?![]()
Jag står på intresselistan för släppet av den där 1/9. Men just nu har jag knappast rådNågon som köpt Marin Instruments? Fan gillar deras nya steel skin diver. Men en tusing evro är lite väl asså.![]()
![]()
Där är den, 2023s bästa bild på Klocksnack!
Kan inte försvara priset tyvärr.Jag står på intresselistan för släppet av den där 1/9. Men just nu har jag knappast råd
Gillar alla varianter men stål-bezel är mest min grej just nu. Ska du slå till?
Håller med, borde vara ca hälften.Kan inte försvara priset tyvärr.![]()
Oris och en irish coffee på morgonen är fintGod morgon. Trotjänaren på idag.
![]()
Passande namnCertina idag, denna modell var den första riktiga klocka jag köpte. Gav den sedan till min far efter några år som har den kvar, men kände det var dags att köpa en igen när chansen kom…![]()
Ska ge den lite vård senare idag (blåsa bort damm innanför glaset) och införskaffa ett nytt spänne till länken som öppnas enkelt. Men en trevlig modell och för en gångs skull ett återköp som känns lite kul![]()
Det är grejer det...Oris och en irish coffee på morgonen är fint![]()
![]()
YEMA Sous Marine Collection | YEMA x Jason Washington - Yema Watches
YEMA Sous Marine collection, designed in collaboration with Jason Washington & equipped with the In-house YEMA2000 Caliber. Available from August 24th, 2023.en.yema.com
Yema har bra tempo i nya släpp!
![]()
Helt fantastisktBlev nytt i lådan idag
![]()
Det är något att bära då stormar som "Hans Den Vedervärdige" drar in. Kommer säkert fler i höst.Frågan är om jag bär klockan eller klockan som bär mig
![]()
Fan inte dum o bra spex!![]()
YEMA Sous Marine Collection | YEMA x Jason Washington - Yema Watches
YEMA Sous Marine collection, designed in collaboration with Jason Washington & equipped with the In-house YEMA2000 Caliber. Available from August 24th, 2023.en.yema.com
Yema har bra tempo i nya släpp!
![]()