• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens klocka sitter på än.
Nu varvar vi ned och tar en lugn kväll.
20230816_184906.jpg

Certina idag, denna modell var den första riktiga klocka jag köpte. Gav den sedan till min far efter några år som har den kvar, men kände det var dags att köpa en igen när chansen kom…
CA7602DF-EAB0-4136-B1AC-0E74F8FA1C98.jpeg

Ska ge den lite vård senare idag (blåsa bort damm innanför glaset) och införskaffa ett nytt spänne till länken som öppnas enkelt. Men en trevlig modell och för en gångs skull ett återköp som känns lite kul 🙂

Certina idag, denna modell var den första riktiga klocka jag köpte. Gav den sedan till min far efter några år som har den kvar, men kände det var dags att köpa en igen när chansen kom…
CA7602DF-EAB0-4136-B1AC-0E74F8FA1C98.jpeg

Ska ge den lite vård senare idag (blåsa bort damm innanför glaset) och införskaffa ett nytt spänne till länken som öppnas enkelt. Men en trevlig modell och för en gångs skull ett återköp som känns lite kul 🙂
Passande namn

Tillbaka
Topp