Monokromt. Italienskt. Enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan aldrig bli för många foton på den Spoonen.Ja nu har man väl tappat det fullständigt.
Sitter och fotar klockan igen.... och är nöjd.
![]()
Härligt. Augustiröd!Nyuppackad Eco-Drive. Blev en färg jag tidigare duckat för meeen...just därför
Promaster BN0159-15X
![]()
En helt vanlig promenad fick en oväntad vändning då jag fann en vattenrutschkana mitt ute i ingenstans. Måste-testa-genast
![]()
![]()
![]()
#cArPeDiEm![]()
Hänger inte riktigt med på dina säsongsbetonade grejer, men vi kör på det!Härligt. Augustiröd!![]()
Landade en riktigt mysig titan dubbel på gummi idag. Varit lite för dåligt med klockor in på sistone.
![]()
Grymma bilder!Nyuppackad Eco-Drive. Blev en färg jag tidigare duckat för meeen...just därför
Promaster BN0159-15X
![]()
En helt vanlig promenad fick en oväntad vändning då jag fann en vattenrutschkana mitt ute i ingenstans. Måste-testa-genast
![]()
![]()
![]()
#cArPeDiEm![]()
Mäter 46 över bezel men titan och luggar får den att bäras mindre.Vilken pjäs till Oris! Dimensioner på den?![]()
Landade en riktigt mysig titan dubbel på gummi idag. Varit lite för dåligt med klockor in på sistone.
![]()
Grymma bilder!
Och just den modellen är bara så bra på shark mesh som du älskar.
Kanske du ändrar dig där med?![]()
Händer mycket på den urtavlan!En film med Mido Decompression Worldtimer ovan. Snacket är inte helt lätt att följa men filmen är trevlig. Jag är rätt sugen på den. Det det totala kaoset av färger och siffror på både urtavla och vridring är charmigt.
Äsch, sent ska syndaren vakna!
Kommer inte på fråga, nån måtta får det va på tokigheterna![]()
Fatta vad jag ändå utmanat mina gamla "normala" sunkiga preferenserÄsch, sent ska syndaren vakna!
Extremt tycker jag är ett lite för starkt ord i detta sammanhang. Om 10 år säger du: jag borde provat lite oftare helt enkelt baraFatta vad jag ändå utmanat mina gamla "normala" sunkiga preferenser
Man måste faktiskt trots det sätta extremt tydliga gränser nånstans!![]()
Du kan olja/fetta in bandet så blir det mörkare. Om du vågar![]()
Fick hem ett brunt band till Yeman och flyttade originalbandet till Casion. Måste prova ett mörkare också. Köpte det ljusa för att matcha eran, tänker handskar eller klädseln i en gammal Alfa. Men på armen blir det lite ”hudfärgat”.
![]()
![]()
Fetta!Du kan olja/fetta in bandet så blir det mörkare. Om du vågar![]()
Vågar gör jag. Frågan är vad en burk olja kostar kontra ett nytt bandDu kan olja/fetta in bandet så blir det mörkare. Om du vågar![]()
Vågar gör jag. Frågan är vad en burk olja kostar kontra ett nytt band
Men det kunde vara kul o testa för framtida tillfällen.
![]()
Fick hem ett brunt band till Yeman och flyttade originalbandet till Casion. Måste prova ett mörkare också. Köpte det ljusa för att matcha eran, tänker handskar eller klädseln i en gammal Alfa. Men på armen blir det lite ”hudfärgat”.
![]()
![]()
Yada yada yada yad
klädseln i en gammal Alfa. Yada yada yada