Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusan så läcker ! VillhöverEMG släpper en V2 på sin Horizon vid månadsskiftet för oss som diggar fyrkantigt och dräglat efter en Monaco lite för länge. ST19 under huven och kickar igång på 350$.
![]()
![]()
![]()
Finns inte mycket på deras sida. Bilder via instagram och fb. Kommer säkert mer info inom kort.Tusan så läcker ! Villhöver
Kollade på emg hemsida och tidigare var det visst mecaquartz. Men nu alltså seagull verket?
Länk? Måste kollas in...
Tänkte på dig då jag såg inlägget, då du ju är "på jakt" efter en fyrkantig kronograf. Klart läcker!Tusan så läcker ! Villhöver
Kollade på emg hemsida och tidigare var det visst mecaquartz. Men nu alltså seagull verket?
Länk? Måste kollas in...
Satan va läcker!Länge leve kungen!
![]()
Någon som huggit på denna? Känner orimligt mycket sug. 9 dagar kvar, ondskefullt fomo-trick!
![]()
Fast det där bandet är inte så dumt det heller.![]()
Fotar hästar och ger Alfa-bandet en chans. Ett mörkare väntar i postlådan.
Hur väl linjerar indexeringarna på din?Första posten av mig här i tråden. Fick hem den här idag, länken va så där men på gummi blev den riktigt trevlig faktiskt.
![]()
![]()
![]()
Helt klart uppskattat med lite minirecension!Tredje dagen med nyförvärvet och har kommit fram till att vi gillar varandra
Ska givetvis inte jämföras med annat än instegs/budgetdykare men för runt 2k har jag svårt att se någon piska Promaster på fingrarna i klassen.
Inte bara för den allt mer sällsynta ISO-certifieringen (ja jag värdesätter den) utan också för det är en kompetent klocka som helhet.
Välbalanserad, komfortabel och dessutom är allt rakt å prydligt monterat. Vridringen har distinkta klick, och lysmassan är outstanding!
Själva boetten kan säkert upplevas som generisk, oskarp och...trist(?) Tycker själv det är ganska befriande att slippa samurajslipat lullull, och passar väl heller inte in i konceptet just här.
Mindre bra är tillhörande band, som rent ut sagt är dåligt.
På tok för mjukt å silikonklibbigt. Omärkt billigt spänne förhöjer inte direkt upplevelsen.
Var inte meningen att skriva så mycket, det bara blev så
Tack för ordet, hej
![]()
![]()
![]()
![]()
Syskonen i jämförelse
![]()
![]()
Jag tycker de ser ut som dom linjer fint på min.Hur väl linjerar indexeringarna på din?
Mina är lite skeva
Du kanske fick en äkta Seiko?Hur väl linjerar indexeringarna på din?
Mina är lite skeva