• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Konstigt att ingen copage har överlevt i klocklådan längre än några veckor men den här sitter hyfsat säkert ändå 😂

IMG_0535.jpeg
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Finns det möjligtvis någon här i tråden med erfarenhet av klockorochsmycken.se? Inte det mest förtroendeingivande namnet på en butik.. 😂
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag har en länk av typen "Engineer" som suttit på ett ur med samma typ av boett. Den är m.e.m. oanvänd. Den kan du få billigt. PM:a vid intresse.
20231125_164211.jpg

Hör av mig om jag blir sugen, skulle nog helst ha oyster men får googla lite på engineer! Eller om den borde bo på band så den är lätt och bekväm likt alla andra klockor i lådan men kanske trist 🙈

Förövrigt väldigt nöjd med hemlige Arne 🙂 (andra med men Arne är lite vassare)
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Hör av mig om jag blir sugen, skulle nog helst ha oyster men får googla lite på engineer! Eller om den borde bo på band så den är lätt och bekväm likt alla andra klockor i lådan men kanske trist 🙈

Förövrigt väldigt nöjd med hemlige Arne 🙂 (andra med men Arne är lite vassare)
Engineer är en klassisk länk för lite större och tyngre ur. Länken väger strax över 100 gram.
Jag förstår att det är förvirrande med de "Hemliga bröderna" 😁. Du köpte alltså Hemlige Helge (den med index) och Hemlige Helmer (med den helt sterila tavlan). Hemlige Arne är i tryggt förvar hos "husse".
20231125_200122.jpg
 

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Engineer är en klassisk länk för lite större och tyngre ur. Länken väger strax över 100 gram.
Jag förstår att det är förvirrande med de "Hemliga bröderna" 😁. Du köpte alltså Hemlige Helge (den med index) och Hemlige Helmer (med den helt sterila tavlan). Hemlige Arne är i tryggt förvar hos "husse".
20231125_200122.jpg
Min Favorit är såklart hemlige Kiwi, förklädd till avokado 😍
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Ute på Tratten nu. Visst är den mikro och någorlunda affordable.
Just nu ligger den på 13 kr. Man får helt enkelt ta sig råd om man vill ha något här i livet.
Den är ljuvlig i all sin "förskräcklighet". Inte varje dag man kan bära något på armen som ser ut som en klockradio från 70-talet. Skall vi starta ett budrace? Gillar sista meningen i beskrivningen: "Snygg till vardag eller fest".
 
Topp