• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Du är en sann juvel! 👏😍 20231125_201351.jpg
En annan Juve(L) är ju Staffan Hellstrand i kvällens så mycket bättre 😍

IMG_2732.jpeg

Arkivbild för topic:
IMG_8220.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Snygg ju!
IMG_1520.jpeg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Snygg ju!
IMG_1520.jpeg
Det där är ju ett riktig trevligt "Field GMT-ur" i vuxenstorlek och till ett synnerligen attraktivt pris. 👌

Gillar även den här som jag har haft koll på ett tag.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Det där är ju ett riktig trevligt "Field GMT-ur" i vuxenstorlek och till ett synnerligen attraktivt pris. 👌

Gillar även den här som jag har haft koll på ett tag.
GMT är bara 7.7mm tjock och klarar 10atm.
Det är ju bra.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Men 52 mm L2L skulle se bra lustigt ut på min späda handled... 😂 Trevlig och väldigt affordable med bra spec annars 👍
Mmm den är lite stor.
Verket är väl helt ok, ingen plast i den.
Köpa nytt 12-29usd 🫡
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Mmm den är lite stor.
Verket är väl helt ok, ingen plast i den.
Köpa nytt 12-29usd 🫡

Ja dom funkar bra. Har haft ett par ur med vanliga 3handare från ronda. 515 respektive 715Li som är samma som den första fast med större batteri vilket gör att man klarar sig ett decennium ungefär mella byte.
Ska jag klaga på något så upplever jag dom en smula "rackliga" d.v.s inte så distinkta när man ställer in tiden, vill gärna hoppa iväg lite när man trycker in kronan även om man försöker trycka rakt in.
 
Topp