Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han ser ju numera dessutom ut som "Den Gamla Damen". Eller mer som "Skäggiga Damen" men då tappar man ju Juvereferensen.
Nu är den uppe i 50 kr. Får vi månne se den i tråden inom kort.Den är ljuvlig i all sin "förskräcklighet". Inte varje dag man kan bära något på armen som ser ut som en klockradio från 70-talet. Skall vi starta ett budrace? Gillar sista meningen i beskrivningen: "Snygg till vardag eller fest".
Jag har satt ettNu är den uppe i 50 kr. Får vi månne se den i tråden inom kort.![]()
Bauhaus über alles !Ikonisk design, notera 4:an!
Det här klockan är nog det mesta bandmonster jag har...
![]()
Det där är ju ett riktig trevligt "Field GMT-ur" i vuxenstorlek och till ett synnerligen attraktivt pris.Snygg ju!![]()
Taiga GMT
With the Taiga GMT, we are entering new territory. We present our first timepiece with GMT function. A functional watch in the design of classic field watches. With an additional time zone and good readability thanks to extra large digits, the Taiga GMT offers perfect functionality for frequent...www.sternglas.com
![]()
GMT är bara 7.7mm tjock och klarar 10atm.Det där är ju ett riktig trevligt "Field GMT-ur" i vuxenstorlek och till ett synnerligen attraktivt pris.
Gillar även den här som jag har haft koll på ett tag.
![]()
Tachymeter blue
NEW: The Tachymeter – a Chronograph inspired by the Furkapass in Switzerland. The fastest car in the world has its highest speed at incredible 483,4 km/h. Did you know that you can measure the average speed using the tachymeter scale? At the 1932 Olympics, the time was stopped by hand with such...www.sternglas.com
GMT är bara 7.7mm tjock och klarar 10atm.
Det är ju bra.
Mmm den är lite stor.Men 52 mm L2L skulle se bra lustigt ut på min späda handled...Trevlig och väldigt affordable med bra spec annars
![]()
Mmm den är lite stor.
Verket är väl helt ok, ingen plast i den.
Köpa nytt 12-29usd
![]()
Ronda Caliber 515.24H Watch Movement
Brand Ronda Caliber Number 515.24H, 515H Base Caliber 515 Line Powertech 500 Type Quartz Lignes 11 1/2''' Diameter 26mm Case Diameter 25.60mm Height 3mm thick Jewels 1 Battery Cell 371 Hands 1.20mm / .70mm / .20mm / 1.60mm Battery Life ~45 months Accuracy -10/+20 seconds per month Hacking? Yes...calibercorner.com
Vackra men antar det är hästkastanjer, ät dem inteKastanjer ska man tydligen ha till jul
![]()
Hemlige Helmers första publika arrangemang.Innebandy för dottern…![]()