Konstigt att ingen copage har överlevt i klocklådan längre än några veckor men den här sitter hyfsat säkert ändå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett äkta black friday erbjudande alltså - som bara gällde den dagen. De börjar bli mer och mer sällsynta. Snart blir det väl black month, black autumn osv.Se där. Erbjudandet har upphört. Var väl ett black friday pris. Ingen rabattkod.
Gillar det stilrena bandet som matchar både bezel och urtavla. En riktig Hemlige DeluxeEfter en dryg vecka med Unimatic så är jag vrålnöjd. Någon tidtagare är den dock inte, men det finns ju folk som inte gör något annat i Ruka och Östersund. HaGoLördagFolket!
![]()
Tack! Bandet klär uret på bästa sätt, svart och slätt. Till våren blir det ett svart slätt gummi.Gillar det stilrena bandet som matchar både bezel och urtavla. En riktig Hemlige Deluxe.
Tycker nog att det där blev Certinas allra bästa DS reissue. Flera av dem är helt ok men denna lyckas både ha kvar själen från originalet och kännas helt ny och modern. Coolt.
Håller helt med dig i det, känns modern och har kvar själen från originalet. Kan starkt rekommendera denna.Tycker nog att det där blev Certinas allra bästa DS reissue. Flera av dem är helt ok men denna lyckas både ha kvar själen från originalet och kännas helt ny och modern. Coolt.
Finns frtf på klockia med 20% rabatt. Dock endast den svarta.Samma här!
Gött att du är nöjd!Efter en dryg vecka med Unimatic så är jag vrålnöjd. Någon tidtagare är den dock inte, men det finns ju folk som inte gör något annat i Ruka och Östersund. HaGoLördagFolket!
![]()
StämmerÄr det också watchwear?
Engineer är en klassisk länk för lite större och tyngre ur. Länken väger strax över 100 gram.Hör av mig om jag blir sugen, skulle nog helst ha oyster men får googla lite på engineer! Eller om den borde bo på band så den är lätt och bekväm likt alla andra klockor i lådan men kanske trist
Förövrigt väldigt nöjd med hemlige Arne(andra med men Arne är lite vassare)
Min Favorit är såklart hemlige Kiwi, förklädd till avokado
Den är ljuvlig i all sin "förskräcklighet". Inte varje dag man kan bära något på armen som ser ut som en klockradio från 70-talet. Skall vi starta ett budrace? Gillar sista meningen i beskrivningen: "Snygg till vardag eller fest".Ute på Tratten nu. Visst är den mikro och någorlunda affordable.
Just nu ligger den på 13 kr. Man får helt enkelt ta sig råd om man vill ha något här i livet.
![]()
Vestal watch.
Utropspris: 9 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-11-26 18:53:22. Köp & sälj begagnade & oanvända Digitalklockor på Tradera.www.tradera.com