Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Den är najs.Verkar vara en trevlig liten sak. Måste nog ta en närmare titt. Märket har helt undgått mig. Tycker det generellt sett är svårt att hänga med när det gäller microbrands.
Nope! Jag spanade igår, men icke. Saknar hans fantastiska bilder från diverse vattenäventyr.Har ngn kollat havet?
@Smooth Operator ngt i sundet?
Satt inte barnen som tända ljus och beundrade det där ljuvliga uret?Barnkalas över och lugnet börjar infinna sig. Trött pappa…
![]()
Jag har inte tagit honom. Det är säkert. Måste vara nån annan.
Kul att du nämnde det, för just denna klocka satt min äldsta med i handen i flera minuter somras, varpå hon utbrast. Pappa! Detta är en fin klocka.Satt inte barnen som tända ljus och beundrade det där ljuvliga uret?![]()
Ser bra ut! Hur är tjockleken - som Isofrane eller tunnare?Slänger in ett bandtips. Fick precis hem två sånna här iso-band från San Martin. Mjuka och fina med en fin avsmalning som jag inte sett hos någon annan. Nu ska jag testa runt och se vilken klocka som ska få prydas av ett.
![]()
Premium Grade Rubber Dive Watchband Strap
San Martin Watch Official Authorized Store, ETA2824 SW200 NH35 NH34 Automatic Mechanical Watch Sapphire BGW9 BB58 GMT Watch SN107 SN0109 From 79 USD to 3379USD,From Official San Martin Watch Factorywww.sanmartin.watch
![]()
Lite tunnare än IsoFrane. Ska de om jag kan knäppa några bilder senare. Precis lagom i mitt tycke. Bra avvägning mellan rejält och bekvämt.Ser bra ut! Hur är tjockleken - som Isofrane eller tunnare?
Tack detsamma. Det uret ser bekant ut.God fortsättning! Idag blir det dykare på Nato i skidbacken.
![]()
Favoritbarnet eller hurKul att du nämnde det, för just denna klocka satt min äldsta med i handen i flera minuter somras, varpå hon utbrast. Pappa! Detta är en fin klocka.
Doftar de vaniljSlänger in ett bandtips. Fick precis hem två sånna här iso-band från San Martin. Mjuka och fina med en fin avsmalning som jag inte sett hos någon annan. Nu ska jag testa runt och se vilken klocka som ska få prydas av ett.
![]()
Premium Grade Rubber Dive Watchband Strap
San Martin Watch Official Authorized Store, ETA2824 SW200 NH35 NH34 Automatic Mechanical Watch Sapphire BGW9 BB58 GMT Watch SN107 SN0109 From 79 USD to 3379USD,From Official San Martin Watch Factorywww.sanmartin.watch
![]()
Ingen vaniljdoft.Doftar de vanilj?
Ja, mycket nöjd med denna!Tack detsamma. Det uret ser bekant ut.Mycket nöje.
![]()
haha då förstår jag prisskillnaden från riktiga Isofrane - vanilj är dyrtIngen vaniljdoft.![]()
Bra tips, tackar!Ser bra ut! Hur är tjockleken - som Isofrane eller tunnare?